پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

آرامش و نشاط نوروزی در اصفهان ثمره فعالیت مدیریت شهری است/ حوادث جاده ای ۳ درصد کاهش یافته است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از کمیته  اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان،سرتیپ پاسدار حسین اشتری در حاشیه بازدید از ستاد هدایت مسافران نوروزی منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد:مسافران و هموطنان زیادی از اقصی نقاط کشور به شهر اصفهان سفر کرده اند و خوشبختانه فضای خوب و با نشاطی در این شهر حکمفرماشده است.

وی با ابرار رضایت از خدمات ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان به خصوص اقدامات شهرداری اصفهان اذعان داشت: این خدمات در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران انجام شده که جا دارد از  این ستاد و کسانی که مسئولیت هماهنگی را برعهده داشتند،تشکر کنم .
سردار اشتری با بیان این که  مدیریت شهری اصفهان اقدامات ویژه ای برای فضا سازی و زیبا سازی این شهر برای ایجاد آرامش و نشاط ایجاد کرده و اصفهان را متفاوت تر کرده است تصریح کرد:  با توجه به اقدامات صورت گرفته مسافران و شهروندان در  اصفهان  احساس آسایش، آرامش و نشاط  می کنند.
وی  با اشاره به اینکه امسال بیش از سال گذشته نیروها برای هدایت مسافران و امنیت مسافران فعالیت می کنند، اظهار کرد: همچنین گشت های پیاده ، خودروها  و موتور سکیلت ها  نیز در سراسر کشور افزایش پیدا کرده است.
افزود: ایستگاه های پلیس راه ، ایستگاه های بازرسی و واحد های گشت در جاده ها نیز افزایش پیدا کرده است.
فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه با حضور نیروی انتظامی و همکاری مسافران حوادث نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، ادامه داد: نسبت به سال گذشته تا به امروز ۳ درصد تلفات جاده ای و تصادفات کاهش پیدا کرده است.
اشتری با اشاره به اینکه  نیرو انتظامی در تمام نقاط مرزها ، جاده ها و شهر آماده ارائه خدمت هستند ، بیان کرد: بیش از ۳۰۰ هزار نفر نیرو ، پلیس افتخاری و نیروهای آماده باش نیز در ایام نوروز برای ارائه خدمات آماده باش هستند.
وی در ادامه اضافه کرد: وضعیت امنیتی درمرزها ، داخل شهر و جاده ها  مناسب و هیچ مورد ناامنی وجود نداشته است.
فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به نقاط پرتردد کشور ادامه داد: جاده های منتهی به مشهد، استان های شمالی ، اصفهان، فارس و خوزستان و استان های جنوبی پر تردد ترین مسیر ها بوده است.
اشتری با بیان اینکه  از طریق صدا سیما و رادیو پلیس راهور و مدیران مربوطه هشدارهای لازم برای جلوگیری از تصادفات به رانندگان ارائه می شود، خاطرنشان کرد: توقف خودروها نسبت به سال های گذشته کمتر بوده و این مهم نشان دهنده همکاری و رعایت کردن قوانین از سوی مسافران بوده است .
فرمانده نیروی انتظامی کشور بیشترین علت تصادفات خستگی رانندگان و عدم رعایت قوانین  و مقرارات رانندگی دانست، گفت:رانندگان نباید برای رسیدن به مقصد خود عجله کنند و باید به استراحت خود نیز اهمیت دهند همچنین سر نشینان باید با راننده همکاری های لازم را داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا