پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

رشد ۳۰ درصدی مسافران نوروزی اصفهان در موج اول سفر

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، احمد رضا مصور اظهار کرد: در موج اول سفرهای نوروزی ورود مسافران نوروزی شهر اصفهان نسبت به زمان مشابه در سال گذشته رشد ۳۰ درصدی داشته است.
وی ادامه داد: تا روز سوم فروردین سال ۹۵، ۳۸۱ هزار مسافر وارد شهر اصفهان شدند که امسال در این تاریخ ۵۰۲ هزار نفر وارد شهر اصفهان شده است.
به گفته مصور تا پایان روز سوم فروردین ماه ۳۵۰ هزار نفر از مراکز گردشگری پارک جنگلی ناژوان، پارک کوهستانی صفه، باغ گلها، تله کابین، تله سیژ و سایر مراکز تفریحی شهر اصفهان دیدن کردند که این آمار نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.
مصور با اشاره به آب و هوای جوی شمال، جنوب و  غرب کشور، خاطرنشان کرد:براساس پیش بینی های صورت گرفته اصفهان در موج دوم سفرهای نوروزی  میزبان مسافران و میهمانان بیشتری خواهد بود.
وی گفت: امسال به لحاظ زیباسازی‌ و فضاسازی متنوع  و عیدانه کمیته فرهنگی و ستاد هماهنگی سفر  و برپایی تئاترهای خیابانی و  اجرای  ۷۰ پروژه  در سطح شهر جاذبه های مطلوبی در سطح شهر اصفهان ایجاد شده که منجر به جذب بیشتر گردشگر و مسافران نوروزی شده و خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد: در موج دوم سفرها اصفهان یکی از شلوغ‌ترین نقاط کشور برای میزبانی میهمانان نوروزی خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا