پیشخوانعناوین اخبار

گلکسی جی ۵ از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد

پایگاه خبری سرمایه گستران-چند روز قبل خبری در مورد مشخصات احتمالی گوشی هوشمند معرفی نشده‌ی سامسونگ موسوم به گلکسی جی ۵ مدل ۲۰۱۷ منتشر شد و حالا هم جزئیات جدیدی  در مورد این دستگاه فاش شده است.

پس از رؤیت گوشی مورد بحث در بنچمارک گیک‌بنچ، یک سری از ویژگی‌های فنی این محصول مشخص شد. حالا گلکسی جی ۵ مدل ۲۰۱۷ در بنچمارک جی‌اف‌ایکس بنچ نیز رؤیت شده و به همین دلیل جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه در دسترس قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعاتی که در بنچمارک جی‌اف‌ایکس بنچ درج شده است، گوشی‌ گلکسی جی ۵ مدل ۲۰۱۷ احتمالا یک محصول میان‌رده خواهد بود؛ چراکه مشخصات فنی این گوشی در سطح دستگاه‌های میان‌رده و پایین‌رده است.

پیش از این می‌دانستیم گوشی هوشمند مذکور به چیپ‌ست هشت هسته‌ای اکسینوس ۷۸۷۰ مجهز خواهد شد و پردازنده‌ی گرافیکی آن Mali-T830 اعلام شده است. از دیگر ویژگی‌های گلکسی جی ۵ مدل ۲۰۱۷ می‌توان به ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. البته این محصول از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند. افزون بر آنچه گفته شد، این دستگاه از یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

جالب اینکه بر اساس اطلاعات جدید، احتمال دارد سامسونگ در این گوشی از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دیگر به‌عنوان دوربین سلفی بهره ببرد. به همین دلیل گلکسی جی ۵ امسال می‌تواند توجه علاقه‌مندان به سلفی را به خود جلب کند. هر دو دوربین این گوشی امکان ضبط ویدیو با کیفیت فول اچ‌دی دارند ولی فلش ال‌ای‌دی فقط برای دوربین پشتی این دستگاه در نظر گرفته شده است.

تا‌کنون جزئیات مربوط به باتری گلکسی جی ۵ مدل ۲۰۱۷ فاش نشده است. همچنین باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند به‌صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ نوقا را اجرا خواهد کرد که البته مثل همیشه رابط کاربری انحصاری سامسونگ روی این سیستم‌عامل قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا