پیشخوانعناوین اخبار

سنسور دوربین گلکسی اس ۸ احتمالا IMX333 خواهد بود

گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به‌زودی توسط سامسونگ معرفی خواهند شد؛ با این حال به نظر می‌رسد شایعات در مورد آن‌ها تا نهم فروردین‌ماه و معرفی رسمی این پرچم‌داران ادامهه خواهد داشت. در مورد دوربین این گوشی‌ها اطلاعات زیادی در دست نیست؛ با این حال دوگانه نبودن دوربین این گوشی‌ها پیش از این مشخص شده است. به نظر می‌رسد سامسونگ از یک دوربین ۱۲۲ مگاپیکسلی در پرچم‌داران جدیدش استفاده کرده است.

یکی از جدیدترین شایعات در مورد این دو گوشی، استفاده سامسونگ از سنسور جدید سونی با نام IMX333 است. هیچ اطلاعاتی در مورد این سنسور در دست نیست و وب‌سایت سونی نیز چنین سنسوری را ثبت نکرده است. یکی دیگر از خبرهای مربوط به دوربین گلکسی اس ۸ به ویژگی Quick Launch اختصاص دارد. این ویژگی در پرچم‌داران کنونی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج وجود دارد. به لطف این ویژگی و با دو بار لمس سریع دکمه home در زمان قفل بودن صفحه، نرم‌افزار دوربین اجرا می‌شود. حال با حذف دکمه home در پرچم‌داران جدید، این ویژگی با کلید پاور فعال خواهد شد.

یکی دیگر از شایعات درباره گلکسی اس ۸، قابلیت فیلم‌برداری صحنه آهسته تا ۱۰۰۰ فریم بر ثانیه است. این قابلیت پیش از این در گوشی جدید سونی یعنی اکسپریا XZ پریمیوم نیز مشاهده شده بود. چیزی تا معرفی پرچم‌داران جدید این غول کره‌ای نمانده است. باید دید آیا سامسونگ با قدرت پای به رقابت پرچم‌داران امسال خواهد گذاشت یا خیر. پس از شکست گلکسی نوت ۷ و حواشی آن، سامسونگ به موفقیت این دو گوشی دل بسته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا