عناوین اخبار

اچ تی سی یو با اسنپدراگون ۸۳۵ و فریم حساس به لمس ماه آینده میلادی معرفی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،همان‌طور که احتمالا می‌دانید، فردا سامسونگ در مراسم رسمی Unpacked خود از جدیدترین پرچم‌دار سری گلکسی اس رونمایی خواهد کرد. باید اشاره کنیم که گلکسی اس ۸ مسلما یکی از مورد انتظار‌ترین گوشی‌های هوشمند امسال است که از نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بسیار قابل توجهی بهره می‌برد و ویژگی‌های شایع شده برای این دستگاه باعث می‌شوند بسیاری از کاربران برای معرفی این محصول هیجان زیادی داشته باشند. شاید گلکسی اس ۸ یکی از سرسخت‌ترین رقبای اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۷ باشد.

یکی از افراد نزدیک به اچ‌تی‌سی که از برنامه‌های این شرکت آگاهی دارد، اعلام کرده اچ‌تی‌سی در حال تولید یک گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید است که این محصول از طراحی قابل توجهی بهره خواهد برد و سیستم‌عامل آن اندروید ۷.۱.۱ نوقا خواهد بود. در حال حاضر  این دستگاه با کدنام Ocean شناخته می‌شود. از جمله مشخصات پیش‌بینی شده برای این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت WQHD اشاره کرد. افزون بر این گفته‌ می‌شود این گوشی با نام اچ‌تی‌سی یو روانه‌ی بازار خواهد شد.

با این وجود می‌توان گفت محصول مورد بحث در واقع سومین گوشی اچ‌تی‌سی از محصولات سری یو این کمپانی خواهد بود. برای یادآوری باید اشاره کنیم که شرکت یادشده در ماه ژانویه دو گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو پلی و اچ‌تی‌سی یو اولترا را معرفی کرد.

گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو از چیپ‌ست قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ بهره خواهد برد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید سامسونگ هم دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را با همین پردازنده روانه‌ی بازار خواهد کرد. به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی ویژگی‌های مخصوصی برای فریم فلزی گوشی مورد بحث در نظر گرفته است. این بخش جدید که در حال حاضر با نام اج‌سنس شناخته می‌شود، شامل حسگرهایی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند کارهای مختلفی را با ژست‌های حرکتی انجام دهند.

همان‌طور که شاید انتظار داشته باشید، گوشی اچ‌تی‌سی یو به جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری انحصاری اچ‌تی‌سی یعنی سنس ۹ مجهز خواهد بود. دوربین‌های در نظر گرفته‌شده برای این محصول نیز شبیه به دوربین‌های به کار گرفته‌شده در گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو اولترا خواهند بود. در واقع گفته‌ می‌شود شرکت مورد بحث از سنسورهای دوربین جدید ساخت سونی در گوشی یو بهره خواهد گرفت. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون در دسترس قرار گرفته است، انتظار می‌رود دوربین پشتی گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو سنسور ۱۲ مگاپیسکلی IMX362 باشد. افزون بر این، گفته‌ می‌شود دوربین جلویی این دستگاه سنسور ۱۶ مگاپیکسلی IMX351 خواهد بود. این گوشی هوشمند در دو مدل با حافظه‌ی داخلی ۶۴ و یا ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، باید اشاره کنیم که این دستگاه از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی هم پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو در اواسط یا اواخر ماه آوریل رسما معرفی شود. زمان عرضه‌ی این محصول به بازار نیز اوایل ماه می خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا