شهر و جامعهعناوین اخبار

کمک بیش از ۳۶میلیارد ریالی خیران شهرضایی به نیازمندان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان؛مدیر کمیته امدادشهرستان شهرضا از رشد ۳۳درصدی میزان کمک های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران این شهرستان در سال ۹۵ خبر داد .

 علی محمد کاظم زاده، مدیر کمیته امداد شهرستان شهرضا گفت : خیران این شهرستان با مشارکت در طرح های اکرام ایتام ،محسنین ،بر نامه های مشارکتی ،زکات و صندوق های صد قات ۳۶میلیارد ریال برای تامین معاش مدد جویان نیازمند تحت پوشش کمک کردند.

وی با بیان اینکه این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳درصد افزایش داشته است، افزود: حدود ۳میلیارد و ۶۸۲میلیون ریال ازاین میزان کمک خیران در قالب کالا بین نیازمندان توزیع شده است .

مدیر کمیته امداد شهرستان شهرضا همچنین از میزان مشارکت نیکوکاران در طرح های اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود : یک هزار و ۴۳۵خیر، سرپرستی ۲۳۰ یتیم این شهرستان را بر عهده دارند و در این مدت حدود ۹میلیارد ریال به فرزندان مدد جو ( یتیم و سرپرست از کار افتاده ) کمک کرده اند .
کاظم زاده با اشاره به رشد ۲۲ درصدی کمک حامیان طرح های اکرام و محسنین این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال ۹۴ تصریح کرد: کمک به تامین هزینه های درمانی بیماران صعب العلاج ، تامین جهیزیه ،پرداخت دیه و آزادی زندانیان تحت پوشش ،خرید و بهسازی مسکن ،کمک هزینه ی تحصیلی دانش آموزان نیازمند و تامین پوشاک از نیات خیران برای کمک به اقشار آسیب پذیر این شهرستان بوده است .
شایسته ذکر است؛ ۲هزار و ۳۹۶خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهر ستان شهرضا هستند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا