پیشخوانعناوین اخبار

گلکسی S8 اکنون در ۴ کشور به صورت رسمی قابل خریداری است

پس از سه هفته قبول پیش‌سفارش، کره‌ای‌ها اکنون آماده‌اند فروش S8 را به صورت جهانی و ابتدا به صورت محدود در چهار کشور آمریکا، کانادا، پورتوریکو و کره جنوبی آغاز کنند. این محصول به زودی و طی هفته‌های پیش رو راه خود را به سایر کشورها هم باز خواهد کرد. البته خبرهایی هم شنیده شده که برخی مشتریان در کشور هلند نیز گوشی خود را دریافت کرده‌اند.

قیمت S8 نسخه معمولی ۷۲۵ دلار و نسخه پلاس ۸۲۵ دلار است. به جز سایز نمایشگر، که ۵٫۸ و ۶٫۲ اینچی است، این دو نسخه در سایر مشخصات تفاوتی ندارند. مشخصات کامل گلکسی S8 را از اینجا بخوانید.

انتظار می‌رفت که سامسونگ دستیار هوشمند بیکسبی را کاملا فعال کند، اما این کمپانی اعلام کرده که این دستیار مجازی در ابتدا عملکرد محدودی خواهد داشت و برای دسترسی کامل به ویژگی‌های آن باید تا ارائه آپدیت نرم‌افزاری در پایان بهار صبر کنیم.

تنها چند روز پس از رسیدن گلکسی S8 به دست برخی مشتریان کره‌ای، مشکلی در نمایشگر این گوشی گزارش شده که از وجود سایه‌ای قرمزرنگ در آن خبر می‌دهد که این موضوع نگرانی بسیاری از کاربران را برانگیخته است. کمپانی سازنده برای رفع این نگرانی‌ها، سریعا پاسخی ارائه کرده و گفته که این موضوع به بخش‌های سخت‌افزاری هیچ ارتباطی ندارد و با تصحیح تنظیمات نمایشگر، سایه قرمز از بین می‌رود.

ناگفته نماند که طی بررسی‌های اولیه، مشخص شد که گلکسی S8 برترین نمایشگر موجود در بین گوشی‌های هوشمند را در خود گنجانده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا