پیشخوانعناوین اخبار

ثبت شماره شبای بیش از ۳ میلیون نفر در سامانه سهام عدالت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از باشگاه خبری سرمایه گستران ،جعفر سبحانی با اشاره به ثبت بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار شماره شبا در سامانه اظهار کرد: مشمولین بدون هیچ مشکلی می‌توانند وارد سامانه شوند و به کار خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد:مشمولین سهام عدالت تا پایان شهریور ماه سال جاری می توانند شماره حساب شبای خود را به سامانه سهام عدالت ارائه دهند و بعد از این زمان برای جاماندگان از ارائه شماره حساب تاریخ دیگری تعیین خواهد شد و سپس اطلاعت افراد بررسی و در موعد مقرر سود به حساب مشمولین واریز خواهد شد.

گفتنی است که زمان تعیین شده برای پرداخت سود سهام عدالت برای مشمولین در نیمه دوم سال جاری است و رقم حدودی سود برای هر مشمول سهام عدالت ۹۰ هزار تومان است و قرار نیست هیچ سودی قبل از انتخابات به حساب مشمولین واریز شود.

تنها مشمولین سهام عدالت افرادی که دارای کد و برگه سهام عدالت هستند باید با داشتن شماره حساب شبا برای هر شخص خانوار به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند در غیر این صورت شماره حساب سایر افراد در سامانه وارد نخواهد شد و اگر به هر دلیلی شماره حساب وارد شده معتبر نباشد از طریق سامانه به افراد پیامکی در جهت صحیح نبود شماره حساب فرستاده می‌شود و عدم تاییده به این افراد داده می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا