پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری ویژه برنامه عید مبعث در امامزاده هلال بن علی(ع)آران و بیدگل

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان اظهار داشت: ویژه برنامه مبعث حضرت محمد مصطفی(ص) در جوار حرم مطهر حضرتمحمدهلال بن علی(ع) برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این ویژه برنامه روز سه شنبه ۵ اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور مسئولان، مدیران و خیل عظیم مردم در جوار حرم مطهر این امامزاده واجب التعظیم برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری به ایراد سخن می پردازد و ماشاالله عراقی و علی رضا اخباری نیز از ذاکران اهل بیت(ع) هستند که در این مراسم مداحی می کنند.

**برگزاری همایش اقتصادی مقاومتی الزامات و راه کارها در مقبره علامه مجلسی(ره)اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان گفت: همایش اقتصادی مقاومتی الزامات و راه کارها در جوار مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیل پور اظهار داشت: در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری(حفظ الله) همایشی تحت عنوان اقتصاد مقاومتی الزامات و راه کارها در جوار حرم مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این همایش با حضور مردم ولایت مدار در روز جمعه ۱ اردیبهشت ماه و در سالن اجتماعات این بقعه متبرکه برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان ادامه داد: همچنین در این همایش حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید کاظم رجایی برای حاضران به ایراد سخن پرداخت.

**۳شب سوگواری امام موسی کاظم(ع) در امامزاده سیدالکریم(ع) دولت آباد

مدیر اجرایی امامزاده سید الکریم(ع) دولت آباد گفت: ویژه برنامه سوگواری امام موسی کاظم(ع) به مدت ۳ شب در جوار حرم مطهر امامزاده سید الکریم(ع) دولت برپا است.

حجت الاسلام و المسلمین علی نریمانی اظهار داشت: حرم مطهر امامزاده سید الکریم در رثای شهادت امام موسی کاظم(ع) سیاه پوش شد و میزبان عزاداران هفتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت است.

وی در ادامه افزود: در همین راستا ویژه برنامه عزاداری امام موسی کاظم(ع) از ۱ تا ۳ اردیبهشت ماههمراه با نمازمغرب وعشاء در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر برپا است.

مدیر اجرایی امامزاده سید الکریم(ع) دولت آباد ادامه داد: در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی به ایراد سخن می پردازد و میلاد نریمانی، علی نریمانی و امیر رضا نریمانی از مداحان اهل بیت(ع) نیز مداحی می کنند.

**امامزاده علی بن محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان غبارروبی شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: ضریحمضجع علی بن محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان با حضور امام جمعه اردهال کاشان، مسئولان منطقه و کشوری غبارروبی شد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی اظهار داشت: ضریح مضجع علی بن محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان با حضور امام جمعه این خطه، مسئولان منطقه و کشوری غبارروبی و عطرافشانی شد.

وی در ادامه افزود: معاون دادستان کل کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین فیروزی ریاست دانشگاه علوم پزشکی بقیه الاعظم، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا جلالی امام جمعه مشهد اردهال کاشان،مدیر اجرایی و اعضای هیئت امنای آستان مقدس علی بن محمد باقر (ع) از جمله افراد حاضر در این مراسم بودند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در ادامه گفت: مدیحه سرایی مداح اهل بیت محمود شریفی، در این مراسم فضای معنوی آیین غبارروبی مضجع علی بن محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان را دو چندان کرده بود به گونه‌ای که اشک‌های مردم حاضر در این مراسم بر روی گونه‌ها جاری بود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی در پایان بیان کرد: پس از پایان مراسم غبارروبی ضریح مضجع علی بن امام محمد باقر (ع) مشهد اردهال کاشان، احکام اعضای هیئت امنای این آستان توسط امام جمعه مشهد اردهال کاشان به آنان اهدا شد و به موجب این احکام مدت سه سال دیگر خادمی این آستان به اعضای هیئت امناء تفویض شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا