تيتر يكعناوین اخبار

مناظره های تلویزیونی به صورت زنده پخش می شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، سید سلمان سامانی شامگاه شنبه پس از پایان نشست کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری که در محل وزارت کشور برگزار شد، این مطلب را در جمع خبرنگاران بیان کرد.
وی گفت: در جلسه گذشته کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، مطرح شد که مناظره های صدا و سیما به صورت ضبط شده یا پخش زنده باشد.
سامانی افزود: دغدغه هایی در آن جلسه مطرح شد ، بسیار دقیق و کارشناسی بود و بر مبنای آن کمیسیون تصمیم گرفت مناظرات به صورت ضبط شده انجام شود.
وی ادامه داد: با توجه به این که مطالبه ملت ایران و افکار عمومی این بود که کمیسیون در تصمیم خود بازنگری کند و این به عنوان یک خواست عمومی در جامعه و نامزدهای انتخابات مطرح و جلسات کارشناسی برگزار شد تا ما بتوانیم راهکارهایی پیدا کنیم که این دغدغه ها را پوشش دهیم.
سخنگوی وزارت کشور گفت: خوشبختانه با بررسی هایی که توسط دوستان مختلف در دادستانی و صدا و سیما و اعضای مختلف کمیسیون تبلیغات انتخاباتی انجام شد، سعی کردیم روش هایی پیش بینی کنیم که آن موارد در برنامه های زنده پیشگیری شود و امشب کمیسیون به صورت اجماعی مصوب کرد که مناظره های نامزدها به صورت زنده برگزار شود.
سامانی افزود: شرایط این مناظره ها نیز در دستورالعمل هایی که از سوی کمیسیون تبلیغات انتخابات تعیین می شود مشخص خواهد شد.
وی ادامه داد: در جلسه امرور در بحث تخصیص امکانات سایر دستگاه های دولتی بجز صدا و سیما،مثل رسانه ها، نشریات و سایت های دولتی مصوب شد تا نامزدها بتوانند به صورت برابر از این امکانات استفاده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا