شهر و جامعهعناوین اخبار

۴۲۲۰ پایگاه در شور نیکوکاری کمک های مردم نوعدوست را جمع آوری می کنند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران وبه نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان؛ علی اخلاقی با اشاره به نزدیک شدن ایام پایانی سال و فرا رسیدن نوروز گفت: امسال ایام پایانی سال با ایام سوگواری حضرت زهرا (س) همزمان است که به همین دلیل برنامه جمع آوری کمک های مردم نیکوکار به نیازمندان با عنوان شور نیکوکاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: همه ساله و بر اساس تقویم جمهوری اسلامی ایران چهاردهم اسفندماه به عنوان روز احسان و نیکوکاری انتخاب و با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و نزدیک شدن به بهار طبیعت و عید نوروز ، مردم نوعدوست و نیکوکار ایران اسلامی در حرکتی خداپسندانه به یاری نیازمندان واقعی جامعه می شتابند.

رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اضافه کرد: امسال نیز این وفاق ملی همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با عنوان شور نیکوکاری و با شعار « بهار همدلی ، شکوه مهربانی ، شور نیکوکاری » در روزهای چهارشنبه ۱۲ اسفند در مدارس و آموزشگاه های استان ، پنج شنبه ۱۳ اسفند در پایگاه های کمیته امداد در میادین و معابر ، مراکز نیکوکاری و پایگاه های بسیج و همچنین روز جمعه ۱۴ اسفندماه در مصلاهای نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی تعداد پایگاه های در نظر گرفته شده برای این برنامه را ۴۲۲۰ پایگاه اعلام کرده و تصریح کرد: در روز دوازدهم اسفند ماه ۳۵۰۰ مدرسه و آموزشگاه در سطح استان و در روز سیزدهم اسفندماه ۷۲۰ پایگاه کمیته امداد ، بسیج و مراکز نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی فعال خواهند شد.

اخلاقی در ادامه به جمع آوری کمک های مردمی در مصلاهای نماز جمعه نیز اشاره و افزود: همچنین در روز جمعه چهاردهم اسفندماه نیز پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در مصلاهای برگزاری نماز جمعه فعال و کمک های نمازگزاران به نیازمندان را جمع آوری می کنند.

رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان همچنین جمع کمک های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته را ۳۶ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال اعلام کرد.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان آموزش و پرورش ، بسیج سازندگی و شهرداری اصفهان دیدگاه های خود در مورد بهتر برگزار شدن این برنامه را اعلام کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا