عناوین اخبار

سامسونگ بروزرسانی حل مشکل هاله قرمز گلکسی اس ۸ را منتشر کرد

در روزهای پس از عرضه‌ی رسمی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به بازار، شماری از کاربران با انتشار گزارش‌ها و تصاویری اعلام کردند که نمایشگر پرچم‌داران جدید سامسونگ پس از گذشت مدتی رو به قرمزی می‌آورد و یک هاله‌ی قرمز رنگ آن را پوشش می‌دهد. سامسونگ در واکنش به این موضوع اعلام کرد که مشکل مورد نظر ناشی از یک نقصان سخت‌افزاری نیست و می‌توان با یک بروزرسانی نرم‌افزاری این موضوع را حل کرد. البته در کنار مشکل هاله‌ی قرمز باید به شکایاتی در رابطه با مشکل اتصال به شبکه‌های وای‌فای نیز اشاره کرد که با آخرین بروزرسانی حل خواهد شد.

رفع مشکل هاله قرمز گلکسی اس ۸

مشکل نمایش هاله‌ی قرمز اولین بار در کره‌ جنوبی توسط کاربران گزارش شد و این بروزرسانی جدید برای حل مشکل نیز ابتدا در کره‌ی جنوبی منتشر شده است. بروزرسانی جدید سامسونگ تنظیمات جدیدی با عنوان Adaptive Display برای نمایشگر و تنظیمات رنگ حاشیه‌ی نمایشگر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتظار می‌رود سامسونگ در آینده نزدیک بروزرسانی مورد نظر را در سایر بازار‌ها نیز منتشر کند. Consumer Reports در روزهای گذشته با انتشار گزارشی اعلام کرد که از هر هشت گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ خریداری‌شده، چهار دستگاه از مشکل هاله‌ی قرمز رنج می‌برند؛ اما این مشکل را نمی‌توان به‌عنوان یک نقطه‌ضعف بزرگ برای پرچم‌دار سامسونگ برشمرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا