پیشخوانعناوین اخبار

آغاز دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از مهر ،ثابت رستمی اظهار کرد: کارت های ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از امروز از طریق سامانه قابل دریافت است.

وی افزود: ضروری است دانش آموزان گرامی ضمن مراجعه به سامانه، ‌ کارت ورود به جلسه خود را دریافت و از محل حوزه امتحانی و زمان آزمون مطلع شوند.

رئیس اداره مدارس استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: دانش آموزانی که در مهلت قانونی اعلام شده، ‌ موفق به پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۹۷-۹۶ نشده اند، با مراجعه به سامانه و پس از انجام موفقیت آمیز عملیات پرداخت، ‌ ثبت نام خود را تأیید و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

رستمی تصریح کرد: بدیهی است عدم اقدام در مهلت تعیین شده، ‌ به منزله انصراف از شرکت در آزمون بوده و کارت ورود به جلسه برای وی صادر نخواهد شد، دانش آموزانی که در زمان دریافت و چاپ کارت  ورود به جلسه، با مشکل مواجه شده و قادر به چاپ کارت نیستند، می توانند از فایل راهنمای پیوستی استفاده کنند.

وی افزود: دانش آموزان می توانند با ورود به آدرس اینترنتی  http://azmoon.Medu.ir نسبت به دریافت کارت اقدام کنند، آزمون روز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا