پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

اجرای طرح زائران حسینی در استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در راستای اجرای امینانه نیات و اقفان نیک اندیش و از محل درآمد موقوفات منطبق ۱۳ نفر زائر را از استان اصفهان به کربلای معلی اعزام کرد.

وی در ادامه خاطر نشان شد: این زائران از بین افرادی انتخاب شدند که براساس نیت واقفان نیک اندیش تا به حال به کربلا مشرف نشده بودند و برای بار اول بود که این عزیزان به زیارت حرم مطهر امام حسین(ع)، امام علی(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، امام حسن عسگری(ع) و امام موسی کاظم(ع) مشرف می شدند و سن این افراد نیز بالای ۴۰ سال بود که این افراد از طریق ادارات تابعه شهرستان های اصفهان، شهرضا، مبارکه، گلپایگان، جلگه و جرقویه و فلاورجان معرفی شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: این عزیزان به مدت ۷ روز به عراق جهت زیارت عتبات عالیات اعزام شدند که کلیه هزینه های این زائران با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیون ریال از محل اجرای نیات واقفین نیک اندیش پرداخت شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه خاطر نشان کرد: در میان این افراد همسر، فرزند و مادر یک شهید مدافع حرم نیز وجود داشت که همه این افراد از ترمینال کاوه و به صورت رسمی بدرقه شدند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا