پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

 امروزه تولیدات بخش نظامی با تولیدات با کیفیت بخش خصوصی و غیر نظامی رقابت می کند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در سفر به شهرستان لنجان و در جریان بازدیداز مجموعه ی صنایع خودروسازی شهید شاهمرادی (زرین خودرو) اظهار داشت: خرسندیم که بخشی از صنایع نظامی کشور در اصفهان واقع شده است و نیروهای نظامی و ارتش در ارتباط با تولید و فناوری در اغلب کشورها حضور موفقی داشته اند.
رسول زرگرپور با بیان اینکه در سال های پس از جنگ، بخش نظامی در حال پیدا کردن جایگاه واقعی خود بود، افزود: دستاوردهای نظامی و جایگاه این بخش در تولیدات باعث افتخار کشور است و بخش نظامی در حال رسیدن به جایگاه واقعی مورد انتظار است.
استانداراصفهان اظهارداشت: باید از این ظرفیت حمایت کنیم و باور کنیم این دستاوردها با تکنولوژی های روز دنیا قابل رقابت است.
استاندار اصفهان ضمن تاکید بر نکته که در بخش نظامی خلاقیت، کارآفرینی و دانش بنیان بودن به خوبی قابل مشاهده است، افزود: بخش سویل اعتماد بیشتری به بخش نظامی داشته باشد و از این ظرفیت ها به خصوص ساخت اتوبوس که در بسیاری از موارد مغفول مانده است به خوبی استفاده شود.
زرگرپور اضافه کرد: با توجه به اینکه تولیدات بخش نظامی امروزه با تولیدات با کیفیت بخش خصوصی و غیر نظامی رقابت می کند، سازمان ها ، نهادها و شهرداری ها باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای استان بسیار مهم است، گفت: باید خلاقیت های بالقوه در صنایع تولیدی نظام با حمایت بیشتر به بالفعل تبدیل شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا