پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

مجمع بزرگ مبلغین ماه مبارک رمضان امسال مسئله محور و در راستای حل مسئله قطب تعمیق باور دینی برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان، مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، درباره مجمع بزرگ مبلغین ماه مبارک رمضان عنوان کرد: این مجمع هر سال قبل از ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و مبلغین اعزامی در یک مجمع جمع شده و ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب با یکدیگر به تبادل محتوا  و نظر می پردازند.

وی در رابطه با برنامه‌های مجمع عنوان کرد: از نقاط قوت و متفاوت مجمع و اعزام ماه مبارک رمضان امسال، استفاده از ظرفیت این ایام برای مسائل قطبهای فرهنگی تبلیغی و پرداختن به مسأله یکی از قطبهای تخصصی می باشد.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغیافزود: با ابتکار  عمل اداره کل فرهنگی تبلیغی اصفهان و قطب تعمیق باورهای دینی در این مجمع حجت الاسلام والمسلمینزمانی و حجت الاسلام والمسلمینکاشانی به تبیین مسئله و  ارائه راهکار عملی و محتوا به مبلغین خواهند پرداخت تا ره توشه ای برای مبلغین باشد. با در نظر گرفتین این مهم که مبلغین الزام به تبیین مسئله در میان اقشار جامعه شده اند.

وی در رابطه با زمان برگزاری مجمع مبلغین ماه رمضان، اظهار کرد: این مجمع بیستم اردیبهشت به صورت اردویی در اردوگاه شهدای درچه به صورت یک روزه برگزار می‌شود و طلاب قبل از ماه مبارک رمضان به تدریج به مناطق مدنظر  اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین احمدیان با اشاره به اینکه این همایش علمی و کاربردی به صورت عمومی برگزار می‌شود ابراز کرد: همه طلاب و روحانیون علاقمند به تبلیغ می‌توانند در این مجمع ثبت نام و حضور یابند، اما اعزام‌ها متناسب با شرایط مخصوص مبلغین و باتوجه به رتبه‌بندی، تخصص و پرونده آن‌ها انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمرکز اعزام طلاب بیشتر بر استان اصفهان و استان‌های همجوار است، افزود: با توجه به تجربه سال‌های گذشته پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۸۰۰ نفر از روحانیون مبلغ برای اعزام ماه مبارک رمضان ثبت نام  و سپس اعزام شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا