پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

احیای مجدد سازمان ملی جوانان به دستور ریاست جمهور، بستر لازم را برای رشد و اعتلای بخش جوانان فراهم خواهد نمود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان؛ دکتر رسول زرگرپور در جشنواره نشاط و امید که بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان برگزار گردید، اظهار داشت: بدون شک جوانی آغاز شکفتن و دنیای تحول است و جوان کانون شور و هیجان، مرکز نشاط و سلامت و قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت است.
رسول زرگرپور با بیان اینکه جوانی دوران شور و عشق به کمال رسیدن و رشد کردن و سعادتمند شدن است، گفت: جوانی دوران زیبای خواستن، توانستن و دست یافتن است و جوان سرشار از شوق رسیدن به آرمان‌ و نیک بختی است و این شوق چنان او را به حرکت وا‌ می‌دارد که حتی لحظه‌ای نمی‌تواند آرام گیرد.
وی اظهارداشت: جوان ایرانی مظهر تلاش، بالندگی و شکوفایی است و جوانان اصفهانی نماد سخت‌کوشی، توانایی و توانمندی هستند که در راه اعتلای ارزش‌های اسلامی ایرانی لحظه‌ها را با بی تابی به هم گره می‌زنند.
استانداراصفهان موج زدن شور جوانی جوانمان که تلاش و تکاپو را برگزیده‌اند و همواره دل در گرو خالق یکتایشان دارند در دانشگاه‌ها، باشگاه ها و تمام ایستگاه های جوانی را زیبا خواند.
زرگرپور با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، اظهارداشت: ایشان می فرمایند “خداوند جوانی را که جوانی خویش را در راه اطاعت خدای متعال بگذراند، دوست دارد”، بنابراین امروز که کشور ایران به برکت خون شهیدان و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه ، در حال حرکت است، حضور نیرو‌های جوان و مؤمن، با استعداد و متخصص در عرصه های مختلف برای سرعت بخشیدن به این حرکت در جامعه امری ضروری است که مسئولین امر باید به توجه ویژه ای به آن داشته باشند.
رسول زرگر‌پور تاکید نمود: جوانان موظف هستند با رصد هشیارانه مسائل روز جامعه و تحولات کشور و منطقه در عرصه‌های حیات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در عین همکاری و یاری رساندن به مسئولان؛ با تلاش و کوشش مضاعف و ابتکار و نوآوری خود در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور گام بردارند.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در دولت یازدهم مسائل جوانان در بعد ازدواج و اوقات فراغت در اولویت بود و کار‌های بزرگی هم انجام شد، خاطر نشان کرد: احیای مجدد سازمان ملی جوانان به دستور ریاست جمهور ، بستر لازم را برای رشد و اعتلای بخش جوانان فراهم خواهد نمود و موانع موجود را برطرف خواهد کرد.
زرگر پور با اشاره به تشکیل جلسات ماهانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان گفت: آسیب های حوزه جوانان در این ستاد مطرح و برنامه ریزی برای رفع نیازهای این قشر انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت های ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان در رفع نیازهای این قشر موثر بوده اما باید برای این قشر مهم جامعه بیش از شعار کار کرد که احیای سازمان ملی جوان فرصت بیشتری برای خدمت به این قشر را فراهم می سازد.
مدیرارشد استان در پایان اظهارداشت: در سالروز ولادت آسمانی‌ترین جوان عالم، حضرت علی‌اکبر که به عنوان روز جوان نامگذاری شده است، شایسته است هرچه پربارتر و بهتر در معرفی جوان رعنای کربلا به عنوان الگوی عملی برای جوانان اقدام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا