پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

آمار جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس زائران یزدی به ۲۹ نفر رسید

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،حادثه واژگونی اتوبوس زائران یزدی کربلا، شامگاه سه شنبه گذشته در شمال استان فارس در محور اقلید به یاسوج در حوالی روستای کاکان رخ داد.

احمد دهقان گفت: این مرحوم به نام علی حاجی زاده فرزند اکبر که در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری بود فوت کرد.
وی بیان داشت: دیروز/جمعه/ هم دو مصدوم بنام های بمانعلی دهقان و جمال باغشاهی در بخش ای سی یو بیمارستان امام خمینی آباده بستری بودند که فوت کردند.
وی اضافه کرد: هم اکنون یک مصدوم دیگر این حادثه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان یاسوج و یک مصدوم در بخش جراحی بیمارستان نمازی شیراز بستری هستند.
دهقان، حال مصدوم بستری در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج را نامساعد اعلام کرد.
وی وضعیت عمومی بقیه مصدومان بستری در بیمارستان های استان های همجوار، شهید رهنمون و مجیبیان یزد را مطلوب ارزیابی کرد.
۱۳ نفر از مصدومان این حادثه مرگبار که در بیمارستان های استان های همجوار بستری بودند پنحشنبه هفته گذشته به یزد منتقل و برای ادامه درمان در بیمارستان شهید رهنمون بستری شدند که وضعیت عمومی آنها مساعد است.
مصدومان به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس پشتیبان به همراه ۱۱ نفر از اکیپ درمانی یاسوج به استان یزد منتقل شدند.
پنجشنبه هفته گذشته پیکرهای ۲۶ جان باخته این حادثه با حضور پرشور مردم دارالعباده یزد تشییع شد.
اتوبوس زائران یزدی کربلا در حال انتقال این زائران به مرز شلمچه بود که در نزدیکی اقلید واژگون شد، ۲۰ نفر از سرنشینان اتوبوس زائران یزدی کربلا هنگام تصادف، یک نفر در مسیر بیمارستان اقلید و پنج نفر نیز در مسیر بیمارستان یاسوج جان خود را از دست دادند.
علت واژگونی اتوبوس زائران یزدی در گردنه دژکرد فارس درمحور اقلید – یاسوج، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا