عناوین اخبار

گلکسی نوت ۸ احتمالا از دوربین دوگانه بهره می‌برد

 پایگاه خبری سرمایه گستران،شایعات و گمانه‌زنی‌ها در خصوص گلکسی نوت ۸ مدت زیادی است که آغاز شده است؛ در همین راستا، به‌تازگی گزارشی در وب‌سایت کره‌ای MK News‌ منتشر شده است که بر اساس آن، گلکسی نوت ۸ در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی و به همراه دوربین دوگانه روانه‌ی بازار خواهد شد.

چنانچه گزارش این پایگاه کره‌ای صحت داشته باشد، گلکسی نوت ۸ به نخستین گوشی هوشمند سامسونگ بدل خواهد شد که از دوربین دوگانه بهره می‌برد؛ البته به‌خاطر داشته باشید که اخیرا شایعاتی نیز در خصوص محصولی جدید از سری گلکسی سی مطرح شده است که از دوربین دوگانه بهره می‌برد و ممکن است پیش از گلکسی نوت ۸ عرضه شود.

پیش‌بینی می‌شود که گلکسی نوت ۸ نیز مانند نسل پیشین و بداقبال خود، در ماه آگوست و پیش از آغاز رویداد IFA در برلین (ابتدای ماه سپتامبر) رونمایی شود. البته سامسونگ فروش نسخه‌ی ریفربیشد گلکسی نوت ۷ را نیز آغاز کرده است؛ اما از آنجایی این گوشی مشکلات متعددی برای کره‌ای‌ها به‌ بار آورد، پیش‌بینی می‌شود که آن‌ها امسال با گلکسی نوت ۸، اشتباهات گذشته‌ی خود را جبران کنند.

سامسونگ با معرفی گوشی‌‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در ماه مارس، توانست نظر بسیاری را به طراحی زیبای این گوشی‌ها جلب کند و پیش‌بینی می‌شود که گلکسی نوت ۸ نیز طراحی مشابهی داشته باشد. برخی بر این باورند که سامسونگ گلکسی نوت ۸ را با بدنه‌ای فلزی روانه‌ی بازار می‌کند. به احتمال قریب به یقین، فبلت جدید سامسونگ در دو نسخه و با پردازنده‌‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ یا اکسینوس ۸۸۹۵ و به همراه اندروید نوقا عرضه خواهد شد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا