پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

نمایندگان فرماندار مهمترین عنصر نقش آفرین در شعب اخذ رأی هستند/حدود ۴۷ درصد از انتخابات کل استان متعلق به شهرستان اصفهان است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان،فرماندار اصفهان در اولین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار و بازرسین انتخابات اظهار داشت: هدف اصلی ما ایجاد بستری مناسب برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوقهای اخذ رأی است.

رضوانی با اشاره به نقش تأثیرگذار مردم در تمامی عرصه ها، تصریح کرد: مردم ما در تمامی صحنه هایی که نظام جمهوری اسلامی نیاز داشته حضور داشته اند و این مردمشایسته بهترین خدمت رسانی هستند.

فرماندار اصفهان با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری”مدظله العالی” مبنی بر رعایت مرقانون در تمامی مراحل انتخابات، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با جانفشانی

های بسیار به ثمر رسیده و وظیفه همه ماست که از این میراث به درستی مراقبت کنیم.

ایشان نمایندگان فرماندار را مهمترین عنصر نقش آفرین در شعب اخذ رأی دانست و گفت: حساس ترین مأموریت در عرصه انتخابات به این افراد واگذار شده است.

وی بیان کرد: بر اساس قانون و به دلیل جلوگیری از دخالت نظرات شخصی در صحنه اجرایی انتخابات ،نمایندگان فرماندار نباید نسبت سببی و نسبی با هیچ یک از نامزدهای

انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

فرماندار اصفهان در پایان در تشریح وظایف نمایندگان فرماندار در شعب تصریح کرد: این نمایندگان وظیفه تحویل گرفتن و انتقال صندوق ها و تعرفه ها ی انتخاباتی از

ستادهای ۲۰ گانه و مدیریت امور اجرایی شعب را در روز انتخابات بر عهده دارند.

** حدود ۴۷ درصد از انتخابات کل استان متعلق به شهرستان اصفهان است

 احمد رضوانی فرماندار اصفهان در نشستی با مدیرکل و مدیران ستادی و شهرستانی بنیاد شهید اصفهان، با اشاره به اهمیت حماسه سیاسی ۲۹ اردیبهشت ماه، خاطرنشان کرد: شهرستان اصفهان با ۱۴ شهر، بالغ بر ۱۸۰ روستا و با ۹۶۴ شعبه اخذ رأی، حدود ۴۷ درصد از انتخابات استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.

فرماندار اصفهان افزود: اقدامات صورت گرفته در روند برگزاری انتخابات بیانگر حجم بالای کار و مستلزم دقت نظر و برنامه ریزی گسترده است.

رضوانی به حضور گسترده مردم در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، اشاره کرد و گفت: هدف ما، بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، چراکه این مردم شایسته تکریم و خدمت صادقانه هستند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون رعایت مر قانون، عنوان کرد: در روند برگزاری انتخابات قانون فصل الخطاب تمامی مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات بوده و رای مردم به عنوان حق الناس باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرماندار اصفهان افزود: همه دست اندرکاران انتخابات درصدد برگزاری انتخابای باشکوه و در کمال آرامش و امنیت هستند.

رضوانی با قدردانی از اقدامات ارزنده بنیاد شهید، عنوان کرد: علیرغم نواقص و کمبودهای موجود، مدیران و کارکنان بنیاد شهید تاکنون درراستای رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، گام های مؤثری برداشته اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا