پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

پیشرفت قابل توجه پروژه های عمرانی/تلاش جهادی در دستور کار شهرداری است

اکنون پروژه های شاخصی در دستور کار شهرداری قرار دارد که می تواند تاثیر بسزایی در توسعه بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی، حمل و نقلی و زیرساختی شهر داشته باشد. از جمله این پروژه های شاخص می توان به احداث پردیس هنر، تقاطع غیرهمسطح شهید بالایی، مرکز همایش های امام خامنه ای، تعریض میدان شهدای هسته ای اشاره کرد.

تبدیل اصفهان به کارگاه بزرگ عمرانی،‌ بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف، انجام اقدامات مختلف فرهنگی و آغاز پروژه‌های جدید در شهر اصفهان همه و همه بیانگر حال خوب عمرانی و فرهنگی شهر اصفهان است.

صبح امروز شهردار اصفهان به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه های شهر از برخی طرح های عمرانی به صورت سرزده بازدید کرد.

مهدی جمالی نژاد در این دیدار سرزده گفت: خدمت رسانی به مردم و اجرای بدون توقف طرح های شهری توام با تلاش جهادی در دستور کار شهرداری اصفهان قرار دارد.

وی افزود: بازدید از بخش های مختلف شهرداری و نظارت بر روند اجرای طرح ها و پروژه ها از جمله برنامه های کاری متداول است که به صورت منظم انجام خواهد شد.

شهردار اصفهان در حین بازدید از پروژه پردیس هنر آبشار که در نزدیکی محل فعلی نمایشگاه بین المللی در حال احداث است، گفت: پردیس هنر آبشار به یکی از زیباترین بوستان های حاشیه زاینده رود تبدیل خواهد شد.

جمالی نژاد با ابراز رضایت از روند پیشرفت این پروژه اظهارکرد: کاربری هایی شامل گلخانه و پارک سرپوشیده شبیه باغ گلها و همچنین کاربری های فرهنگی شامل موزه احجام، پارک بازی کودکان با روحیه مینیاتور و سالن آمفی تئاتر با گنجایش ۳ هزار نفری که به طرف رودخانه و پشت به آفتاب باشد برای مجموعه در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید بالایی بازدید کرد و گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید بالایی(اشکاوند) در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و به زودی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: احداث این تقاطع برای دسترسی آسانتر به مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی)، کاهش ترافیک در منطقه، سهولت در رفت و آمد و دسترسی سریعتر به مناطق اطراف اصفهان از جمله اصفهانک، باغ رضوان و سپاهان شهر ضروری بود.

جمالی نژاد همچنین از پروژه مرکز همایش های امام خامنه ای بازدید و اظهارکرد: احداث مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای نیز با ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی، با جدیت دنبال می شود تا هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

وی همچنین در جریان بازدید از پروژه ساماندهی میدان شهدای هسته ای گفت: احداث میدان شهدای هسته‌ای و خیابان ارغوانیه یکی از آرزوهای چندین ساله مردم این منطقه بود که خوشبختانه روند اجرایی آن با قوت ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا