دسته‌بندی نشده

اعلام ویژه برنامه های سوم خرداد حوزه هنری استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر این سازمان در نظر دارد ویژه برنامه‌های خود را تحت قالب برنامه های نشست ادبی شعر مقاومت، نشست داستان خوانی ادبیات مقاومت، نمایشگاه پوسترهای مقاومت و همچنین اجرای تئاتر” آخرین غروب ” برگزار نماید.

در این برنامه‌ها خانه ادبیات حوزه هنری استان اصفهان باهمکاری کانون بهانه روایت نشست داستان ادبیات مقاومت را با حضور جمعی از علاقه‌مندان با خوانش و نقد چند داستان ادبیات مقاومت در ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۳ خردادماه در دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری استان اصفهان واقع در پارک ایثارگران برگزار می کند.

خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان به همین مناسبت نمایشگاه ۳۰ پوستر از پوسترهای مقاومت و پایداری را در گالری خانه هنرمندان اصفهان از روز دوشنبه ۱ خرداد تا روز جمعه ۵ خردادماه برگزار می شود.

خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان نیز به همین مناسبت نمایش “آخرین غروب” را به کارگردانی شاپور شفیعی و نویسندگی احمد نیک پیام از روز پنج شنبه ۲۱اردیبهشت ماه تا ۵ خرداد به جز روزهای ۲۸و۲۹ اردیبهشت ماه،  هر شب ساعت۱۹ در تالار سعدی واقع در ساختمان مرکزی حوزه هنری استان اصفهان به روی صحنه برد.

در این نمایش رضا آژ ، فرزانه نصرتی ، فریده مولانی و کوروش نیک پیام به ایفای نقش پرداخته اند و از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به فهیمه عباد منشی صحنه، محمد طیبانی مدیر صحنه، شاپورشفیعی طراح صحنه اشاره کرد.این نمایش داستان خانواده ی جنوبی در خرمشهر را روایت می کند که درگیر و دار آغاز جنگ، خانه شان ویران می شود و در حیاط خانه خود سنگری را برای ادامه زندگی بنا می کنند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا