پیشخوانعناوین اخبار

کاهش قیمت انواع سکه و دلار

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و براساس نرخ های اعلامی سامانه نظارت ارز (سنا)، هر یورو تا زمان انتشار این خبر در مقایسه با میانگین قیمت دیروز ۵۸ ریال کاهش داشت و ۴۱ هزار و ۵۷۴ ریال به فروش رفت و هر پوند انگلیس نیز با ۱۷۵ ریال کاهش ۴۹ هزار و ۹۵ ریال فروخته شد.
در تارنمای اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز قیمت هر دلار آمریکا ۳۷ هزار و ۳۶۰ ریال و هر یورو ۴۲ هزار و ۱۶۰ ریال اعلام شده است.

بر پایه اعلام اتحادیه طلا و جواهر و تا زمان انتشار این خبر سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و نیم سکه هر کدام ۲۰ هزار ریال کاهش قیمت تجربه کردند و به ترتیب ۱۱ میلیون ۸۶۰ هزار ریال و ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال به فروش رفتند.
قیمت هر قطعه ربع سکه نیز ۱۰ هزار ریال کاهش داشت و ۳ میلیون و ۷۱۰ هزار یال به خریداران عرضه شد اما سکه گرمی بدون تغییر نسبت به دیروز ۲ میلیون و ۵۸۰هزار ریال باقی ماند.
اتحادیه طلا قیمت جهانی هر اونس طلا را یک هزار و ۲۵۵ دلار و ۴۰ سنت اعلام کرد که نسبت به دیروز یک دلار و ۲۰ سنت کاهش دارد؛ بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش سه هزار و ۸۱۰ ریالی یک میلیون و ۱۴۶ هزار و ۹۴۰ ریال در معاملات امروز ثبت شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا