پیشخواندسته‌بندی نشدهشهر و جامعهعناوین اخبار

 افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح عمرانی ، خدماتی و فرهنگی در شهر دهق

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان ؛ دکتر رسول زرگرپور استاندار اصفهان در آئین کلنگ زنی جاده ی دهق به میمه اظهار داشت: پس از بسته شدن پرونده ی انتخابات و این رویداد بزرگ سیاسی استان و کشور ، اولین فعالیت اداری خود را با سفر به شهرهای دهق و علویجه ، جهت بازدید از واحد تولیدی احیا شده و بررسی روند تولید و اشتغال در این منطقه شروع کردم.
استاندار اصفهان با اشاره به حضور خود در گلستان شهدای همیشه جاوید شهر دهق ، اظهار داشت: برای ادای احترام به شهیدان سرافراز این منطقه و خانواده ی معظم آنان و تمامی ایثارگران و مردم تلاشگر این خطه به این منطقه سفر کردم.
دکتر زرگرپور ضمن تقدیر از فعالیت های بی شائبه خیرین در استان و بویژه منطقه ی دهق و علویجه که با تلاشهای خود ، دولت را در ارائه خدمات به بهترین نحو یاری و مساعدت می کنند ، اظهار داشت: خیرین این منطقه علاوه بر کارهای زیربنایی ، فعالیت های خوبی در بحث ایجاد اشتغال و تولید داشته اند و نرخ بیکاری در این منطقه تقریباً صفر است.
استاندار اصفهان ضمن بیان این نکته که احداث جاده ی دهق به میمه به طول ۳۵ کیلومتر از مطالبات ۲ دهه ی گذشته مردم این منطقه بوده تصریح نمود: اعتبار پیش بینی شده جهت احداث این جاده ، ۲۱۰ میلیارد ریال می باشد که بخش عمده ی آن توسط خیرین تأمین گردیده است.
همچنین استاندار اصفهان در مراسم کلنگ زنی مجموعه ی آموزشی دهق اظهار داشت: ایجاد مدارس و واحدهای آموزشی در جمهوری اسلامی ایران از ویژگی خاصی برخوردار است ، زیرا در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مؤثر بوده و در واقع با افتتاح هر مدرسه ، یک بند زندان بسته می شود.
شایان ذکر است استاندار اصفهان در بدو ورود به شهر دهق با حضور در گلستان شهدای همیشه جاوید این شهر ، نسبت به مقام شامخ شهیدان سرافراز ادای احترام نمود.
گفتنی است در سفر استاندار اصفهان به شهر دهق ، علاوه بر بازدید از مجموعه ی کلینیک تخصصی دیالیز امام سجاد که به همت خیرین احداث گردیده است ، از مجموعه ی فرهنگی ، مذهبی در حال ساخت امامزاده تقی بن محسن بن موسی بن جعفر (ع) بازدید بعمل آمد.
همچنین مجموعه ی فرهنگی بسیج خواهران شهر دهق با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال و مجموعه ی پارک کوهستان این شهر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری رسید که در هر دو مجموعه مشارکت خیرین قابل توجه بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا