پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

پیام استاندار اصفهان بمناسبت سوم خرداد ، سالروز آزادسازی خرمشهر ، روز مقاومت و پیروزی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر ، تجلی گاه عینی مجاهدتها و جانفشانیها در برابر تهدیدات و فتنه های استکبار و ایادی آنان بود.
سوم خرداد روز غرور ملی و آرمانی ملتی تاریخ ساز است که به مدد تربیت دینی و وفاداری به امام خوبیها در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کرد و داستان عشق و دلدادگی به ولایت را در تاریخ ماندگار نمود.
سوم خرداد سرود مقاومت مردم مسلمان ایران و تصویر تمام قد وفاداری به امام راحل (ره) و خط اصیل ولایت است که در راه دفاع از اصول و ارزشهای اسلامی تا پایان جان ایستادند و دشمن را از تجاوز و تعرض به این مرز و بوم مأیوس نمودند.
آزادی خرمشهر نشان داد وقتی جبهه کفر و استکبار با تمامی امکانات مادی ، رسانه ای و نظامی خود در یک طرف و ایمان و اعتقاد راسخ به خدا و شهادت طلبی با پشتوانه مکتب عاشورایی در طرف دیگر قرار می گیرند ، پیروزی در این عرصه با افرادی است که برای خدا حرکت کرده و در راه او از جان و مال خود گذشته و برای تحقق آرمانهای نظام الهی همه هستی خود را فنا کرده اند.
گر چه سالها از این روز ماندگار می گذرد ، اما آن کتاب عظیم حماسه پیش روی ما گشوده شده و ترجمانی دیگر را در مقابل چشمان ما قرار داده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ ، بر رساندن پیام این پیروزی و ایثارگری ها و جانفشانیهای رزمندگان دلاور اسلام به جوانان و نسل های آینده ، و بهره مندی از وصایای خمینی کبیر (ره) و ادامه راه نورانی آن پیر سفر کرده و شهیدان گلگون کفن تاکید نموده و معتقدم ؛ ادامه این مسیر الهی با تبعیت از فرامین داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و با پشتوانه فرهنگ ایثار و شهادت میسر خواهد بود وملت بزرگ و دولت خدمتگزار تدبیر و امید را در راه آبادانی مادی و معنوی و اقتدار سیاسی و نظامی کشور عزیزمان یاری خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا