پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

جلسه ی ۴ ساعته کمیسیون ماده پنج برای حل مسائل اساسی شهر اصفهان به ریاست استاندار اصفهان تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان ؛ دکتر رسول زرگرپور استاندار اصفهان در جلسه کمیسیون ماده پنج استان که به ریاست ایشان و با حضور مدیران مرتبط استانی و شهری به مدت ۴ ساعت برگزار گردید ، اظهار داشت: مصوبات این کمیسیون باید به صورت جدی پیگیری و در صورت مغایرت نیز در همین کمیسیون بررسی گردد و مصوبات آن بایستی باقوت اجرایی شود.
استاندار اصفهان با اشاره به برخی از طرحها و پروژه هایی که در طول سالهای گذشته ضوابط و مقررات شهرسازی را دقیقاً رعایت نکرده اند ، افزود: باید تلاش شود که در اسرع وقت این پروژه ها تعیین تکلیف شود.
مدیر ارشد استان در این ارتباط برساماندهی ساخت و سازهای محدوده شهری و تعیین تکلیف ساخت و سازهای خلاف طرح تفصیلی تاکید نمود.
استاندار اصفهان همچنین بر تعیین تکلیف مالکیت اراضی متعلق به خدمات شهری نیز تاکید نمود.
دکتر زرگرپور با اشاره به اینکه طرحهای تفصیلی بازنگری شده شهر اصفهان در سال گذشته به طور کامل جمع بندی ، تکمیل و ابلاغ شده است ، اضافه کرد: همه ی مسائل جاری استان باید در کمیسیون ماده پنج بررسی و تصمیم گیری شود.
گفتنی است در این جلسه در خصوص پروژه های سیتی سنتر شمال اصفهان ، CNG بزرگراه شهید ردانی پور ،کارخانه های بافندگی و ریسباف و برخی موارد دیگر بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا