شهر و جامعهعناوین اخبار

امامزاده آقاعلی عباس(ع)بادرودمیزبان قاری بین المللی و مطرح داخلی و خارجی

برپایی محافل جزء خوانی در ۱۹ امامزاده ناحیه یک اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: در ماه میهمانی خدا طرح ضیافت الهی در جوار حرم مطهر ۲۷ امامزاده ناحیه یک اصفهان در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیل پور اظهار داشت: در حال حاضر به مناسبت ماه میهمانی خدا طرح ضیافت الهی در جوار ۲۷ امامزاده عظیم الشان ناحیه یک اصفهان در اجرا است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح محافل انس با قرآن کریم در جوار حرم مطهر ۱۹ امامزاده عظیم الشان در حال برگزاری است همچنین ۲ خیمه معرفت نیز همراه با غرفه های پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده و دیگر برنامه های فرهنگی با همکاری و مشارکت ۴ مبلغ اعزامی از قم در حال اجرا است.

رئیسادارهاوقافوامورخیریهناحیهیکشهرستاناصفهان در ادامه بیان کرد: همچنین به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن(ع) نیز ویژه برنامه ای در جوار حرم مطهر ۱۹ امامزاده ناحیه اصفهان برنامه ریزی شده که همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در جوار حرم مطهر این امامزادگان عظیم الشان اجرا می شود.

حجتالاسلاموالمسلمینمحمدرضااسماعیلپور در ادامه افزود: همزمان با شب های قدر مراسم لیالی قدر و همچنین سالروز شهادت امیر المومنین حضرت علی(ع) نیز در جوار حرم مطهر ۲۳ امامزاده جلیل القدر ناحیه یک اصفهان برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: همچنین در پیروی از منویات مقام معظم رهبری(دامت برکات) مبنی بر گستردن سفره های افطاری ساده در اجرای طرح ضیافت الهی در طول ماه مبارک رمضان هرشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در جوار حرم مطهر ۲۷ امامزاده ناحیه یک اصفهان گسترده می شود.

**امامزاده آقاعلی عباس(ع)بادرودمیزبان قاری بین المللی و مطرح داخلی و خارجی

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مطرح و بین المللی داخلی در جوار حرم مطهر امامزادهآقاعلیعباس(ع)بادرود برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محلوجی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ضیافت الهی و براساس برنامه ریزی ها و هماهنگی انجام شده محفل انس با قرآن کریم روز سه شنبه ۱۶ خرداد ماه در جوار حرم مطهر امامزادهآقاعلی عباس(ع)بادرود برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این محفل نورانی با حضور قاری ممتاز و نوجوان امیر حسین حیدری و به همراه صرف افطاری ساده در جوار حرم مطهر این امامزاده واجب التعظیم برگزار می شود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا