پیشخوانتیتر دو

تیرا ندازی در راهروهای مجلس/ شهادت یکی از ماموران حفاظت مجلس/ عامل تیراندازی همچنان در ساختمان مجلس است

در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۱۷ خرداد) مقننه، افرادی ناشناس با تیراندازی به یکی از نیروهای حفاظت مجلس وی را از ناحیه مچ پا زخمی کرد.

نیروهای امدادی مشغول مداوای این مامور حفاظت مجلس هستند.

گزارش شده که فرد مذکور هم اکنون نیز مشغول تیراندازی است. از هویت این فرد و علت کار وی هنوز خبری در دسترس نیست.

جدیدترین خبر

درگیری و تیراندازی در ساختمان مجلس همچنان ادامه دارد و خبرنگاری از داخل مجلس می‌گوید که یک گلوله هم به جایگاه خبرنگاران اصابت کرده است.

برخی نمایندگان مجلس هم می‌گویند که خبرهای رسیده حاکی از این است که یکی از ماموران حفاظت مجلس در جریان این درگیری که زخمی شده بود، شهید شده است.

این خبر را خبرنگار در صحن مجلس شورای اسلامی و هیچ منبع دیگری تایید نکرده است.

خبرنگاری از داخل مجلس گزارش داده است که درهای مجلس شورای اسلامی بسته و نمایندگان مجلس اجازه خروج از صحن مجلس ندارند. وی می‌گوید که صدای تیراندازی قطع شده اما هنوز عوامل تیراندازی دستگیر نشده‌اند.

براساس گزارش خبرنگار مستقر در داخل مجلس، ۴ تن از نیروهای حفاظت مجلس در جریان این درگیری زخمی شده‌ بودند که یکی از ماموران به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

خبرنگاران از داخل مجلس گزارش داده اند که عاملان تیراندازی که ۳ نفر هم هستند، همچنان در داخل ساختمان مجلس حضور دارند. ۲ تن از این عوامل، اسلحه کلاشنیکف و یک نفر دیگر سلاح کلت کمری داشته است.

خبرنگار گزارش داده که، ‏در محل نهاد ریاست‌جمهوری، اقدامات امنیتی تشدید شده و نیروهای حفاظت نهاد ریاست جمهوری اجازه ورود و خروج به هیچ کس را نمی‌دهند.

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا