پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

جشن بزرگ پروانه ها، شادترین جشن کودکانه اصفهانی

 به گزارشپایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  ستاد اطلاع رسانی سی امین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان دفتر اصفهان،  محمد سعید نصر اصفهانی اظهار کرد: یک سری برنامه های حاشیه ای در کنار برنامه های اصلی با هدف ایجاد شور و نشاط و اطلاع رسانی برای شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان در این دوره از جشنواره برگزار خواهد شد.

وی افزود: در اولین روزهای آغازین جشنواره سی ام، جشن بزرگ پروانه ها باحضور کودکان درشهراصفهان برگزار می شود و این برنامه در پنج شنبه (۹ تیرماه) در محل باغ نور از ساعت ۹ شب برگزار خواهد شد که حدودا دو ساعت و نیم به طول خواهد انجامید.

مدیر امور جنبی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ادامه داد:  جشن بزرگ پروانه ها، شادترین جشن کودکانه اصفهانی به مناسب سی ام جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان خواهد بود.

 **اجرای خاله شادونه در جشنواره سی ام

وی با بیان اینکه خاله شادونه نیز در جشن بزرگ پروانه ها اجرا خواهد داشت، اضافه کرد:  قرار است اجرای گروه های موسیقی کودکان (ارف و فلوت نوازان) در گروه سنی ۷ تا ۱۰ سال را داشته باشیم و آهنگ های فیلم های کودکانه و نوستالژیک نواخته شود، همچنین کودکان نوازنده سرطانی نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت. در  جشن بزرگ پروانه ها کودکان خانواده های شهدای مدافع حرم نیز تجلیل خواهد شد.

مدیر امور جنبی جشنواره سی ام افزود: رونمایی از لوگوی جشنواره، آیتم ویژه این مراسم است. همچنین از دوبلورهای مشهور کشور دعوت به عمل آمده تا در جشن بزرگ پروانه ها به صورت زنده اجرا داشته باشند.

نصر اصفهانی با تاکید بر اینکه جشن بزرگ پروانه ها سخنرانی نخواهد داشت، اظهار کرد: هنرمندان مطرح کشور در حوزه کودک نیز به مراسم دعوت شده اند و حضور خواهند یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا