پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

اقامه نماز عید سعید فطر در امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع)اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، بهزاد صبری اظهار داشت: این مراسم معنوی صبح روز دوشنبه پنجم تیرماه مصادف با اول ماه شوال، آغاز شد و پس از قرائت دعای پرفیض ندبه حجت الاسلام و المسلمین سید حسین امامی مدرس و استاد حوزه علمیه قم، نماز عید فطر را با حضور باشکوه مردم مومن، ولایت‌مدار و ارادتمندان به خواهر بزرگوار حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) اقامه کرد.

وی ادامه داد: جمع کثیری از نمازگزاران با زمزمه‌ « الله اکبر » و «لاالله اله الله» از ساعات آغازین طلوع آفتاب به شکرانه یک ماه روزه‌داری و عبادت برای اقامه فریضه نماز عید در حرم مطهر دختر آقا موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) حاضر شده بودند.

بهزاد صبری افزود: حجت الاسلام و المسلمین سید حسین امامی در خطبه‌ اول این نماز شکوهمند سخنانی پیرامون زکات فطره بیان نمود.

مدیر اجرایی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع)اصفهان تصریح کرد: این مدرس و استاد حوزه علمیه قم در خطبه دوم نماز عید سعید فطر عنوان کرد؛ خودم و همه شما روزه داران را به تقوای الهی سفارش می کنم تقوایی که نتیجه و محصول ماه مبارک رمضان است تقوایی که می تواند انسان را از ذلت به اوج عزت و قرب الهی برساند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین امامی با بیان اینکه همانند ماه مبارک رمضان بندگی کنیم، خاطرنشان کرد: دشمنی به نام شیطان در تلاش است تا سرمایه سحرها، افطارها، روزه ها و نماز های ماه مبارک رمضان را از شما بگیرد.

بهزاد صبری در پایان بیان کرد: همچنین در این آیین معنوی حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی؛ مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز حضور داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا