شهر و جامعهعناوین اخبار

آتش سوزی پالایشگاه اصفهان خسارت مالی قابل توجه نداشته است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  ایرنا، در گزارش مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و تیم بازرسان کار آمده که همه نکات ایمنی در پالایشگاه اصفهان رعایت شده و حادثه مذکورخسارت مالی قابل توجهی به همراه نداشته و خبرهای منتشره در فضای رسانه‌ای کذب محض است.
به دنبال وقوع حادثه آتش سوزی در پالایشگاه اصفهان، ربیعی بلافاصله دستور پیگیری سریع و بررسی حادثه را به مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان صادر کرد. 
با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و تیم بازرسان کار در محل وقوع حادثه و بررسی های انجام شده توسط بازرسان کار حاکی است مقارن ساعت ۱۱ صبح روز گذشته (دوشنبه، پنجم تیرماه) بر اثر گرمای هوا، گوگرد های دپو شده (یکی از محصولات پالایشگاه) در محوطه روباز، دچار خودسوزی شد که بلافاصله توسط تیم آتش‌نشانی داخلی پالایشگاه و بدون اطلاع و استمداد از شبکه امداد شهری در مدت ۱۰ دقیقه اطفا می شود.
این گزارش می افزاید: وزش باد، دود و غبار حاصل از این خودسوزی را نزد کارگرانی که در فاصله ۸۰ متری محل مشغول کار بودند برده و ۱۰ نفر از کارگران مذکور با استنشاق دود حاصله دچار سوزش چشم و گلو می‌شوند که با انتقال به بهداری پالایشگاه و استفاده از ماسک اکسیژن، بهبود می یابند و به محل کار برمی‌گردند.
یک نفر هم به بیمارستان «گلدیس» شاهین شهر منتقل شده که وی نیز حدود ساعت ۱۳ همان روز از بیمارستان ترخیص می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا