پیشخواندسته‌بندی نشدهشهر و جامعهعناوین اخبار

انجام مراسم نکوداشت و بزرگداشت سی‌‌مین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در سینما فلسطین اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، بزرگداشت مرضیه محبوب در روز یکشنبه ۱۱ تیرماه و نکوداشت علی معلم در روز دوشنبه ۱۲ تیرماه و بزرگداشت رسول صدرعاملی در روز سه شنبه ۱۳ تیرماه و نکوداشت عباس کیارستمی در روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه (ساعت ۱۸) برگزار خواهد شد.

فیلم های مسابقه سینمای ایران نیز در دو سانس ۲۰:۱۵ و ۲۲:۳۰ در سینما فلسطین اصفهان اکران می شوند.

علاقه مندان برای دیدن این فیلم ها و حضور در مراسم بزرگداشت و نکوداشت می توانند به آدرس خیابان چهارباغ عباسی ، حدفاصل دروازه دولت و خ شیخ بهایی مراجعه نمایند.

**آثار پویانمایی ایران و جهان را در سالن چهارسوق پردیس سینمایی چهارباغ ببینید

آثار پویانمایی ایران و جهان سی‌مین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان اصفهان را در سالن شماره ۳(چهارسوق) پردیس سینمای چهارباغ اصفهان ببینید.

 در مجموع ۶۳ فیلم کوتاه در بخش مسابقه آثار پویانمایی ایران و جهان و ۹ اثر پویانمایی ویژه کودکان ایران و جهان در سانس دوم و ۱۲ اثر پویانمایی در بخش نوجوانان ایران و جهان در سانس سوم به نمایش درخواهدآمد.

فیلم های کوتاه مسابقه آثار پویانمایی ایران و جهان در ساعت ۱۷:۳۰  و فیلم‌های مسابقه آثار پویانمایی ایران و جهان در بخش کودک در ساعت ۲۰ و فیلم های آثار پویانمایی ایران و جهان در بخش نوجوان در ساعت ۲۲:۳۰ در سالن چهارسوق پردیس سینمای چهارباغ اصفهان اکران خواهند شد.

علاقه مندان برای دیدن این فیلم ها می توانند به آدرس خیابان چهارباغ عباسی ، حدفاصل خ آمادگاه و انقلاب ، پردیس سینمایی چهارباغ ، سالن شماره ۳(چهارسوق ) مراجعه نمایند.

**به تماشای آثار پویانمایی ایران و جهانِ جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در سینما سپاهان بروید

آثار پویانمایی ایران و جهان سی‌مین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را در دوبخش کودک و نوجوان در سینما سپاهان اصفهان ببینید.

 سینما سپاهان در دو سانس ساعت ۱۸ و ساعت ۲۰ به ترتیب فیلم های مسابقه آثار پویانمایی ایران و جهان بخش کودک و مسابقه آثار پویانمایی ایران و جهان بخش نوجوانان را به نمایش می گذارد.در سانس نخست هشت فیلم و در سانس دوم دوازده فیلم به نمایش درمی‌آید.

گفتنی است، سالن سینما سپاهان اصفهان در خیابان چهارباغ عباسی حدفاصل خ شیخ بهایی و دروازه دولت ، کوچه سپاهان واقع شده است.

**سی‌مین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان آغاز به کار کرد

سی‌مین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان روز جمعه با پخش فیلم‌های سینمایی در اصفهان آغاز به کار کرد.

 سی‌مین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از روز جمعه ۹ تیر آغاز و تا روز پنج شنبه۱۵ تیر ماه سال جاری در اصفهان ادامه خواهد داشت.

در این دوره از جشنواره ۳۵ فیلم ایرانی و خارجی در دو بخش کودک و نوجوان در پنج سالن سینما به نمایش درمی‌آید.

فیلم های سی‌مین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در پنج سالن سینمایی پردیس سینمایی چهارباغ (نقش جهان، چلهستون، چهارسوق) ، و سینما فلسطین و سپاهان اکران می‌شوند.

از برنامه های ویژه این دوره جشنواره می‌توان به حضور ۸۸ میهمان از ۴۴ کشور خارجی، برگزاری کارگاه های تخصصی فیلمنامه نویسی، فیلمسازی و پویانمایی و برگزاری نکوداشت عباس کیارستمی، رسول صدرعاملی و مرضیه محبوب اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای دیدن فیلم‌های سی‌مین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان می‌توانند به سه روش عضویت در ربات جشنواره، مراجعه به سایت سینماتیکت و گیشه سینماهای منتخب جشنواره، بلیط تهیه کنند.

**فیلم های بخش بین اللمل جشنواره فیلم کودک و نوجوان را در سالن نقش جهان سینمای چهارباغ ببینید

فیلم های بخش مسابقه سینمای بین الملل کودک و نوجوان و بخش خارج از مسابقه سی‌مین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان اصفهان را در سالن نقش جهان پردیس سینمای چهارباغ اصفهان ببینید.

در مجموع ۴۴ فیلم سینمایی از کشورهایی مانند آلمان ، فرانسه، نروژ، اتریش ، بلژیک، هلند ، روسیه ، و… در این سالن سینما به نمایش درمی‌آید.

فیلم های مسابقه سینمای بین الملل در بخش کودک در ساعت ۱۸ و فیلم‌های مسابقه سینمای بین اللمل بخش نوجوانان در ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه و فیلم های بخش خارج از مسابقه در ساعت ۲۲:۳۰ در این سالن سینمایی اکران خواهند شد.

علاقه مندان برای دیدن این فیلم ها می توانند به آدرس خیابان چهارباغ عباسی ، حدفاصل خ آمادگاه و انقلاب ، پردیس سینمایی چهارباغ ، سالن شماره ۱(نقش جهان ) مراجعه نمایند.

**فیلم های بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فیلم کودک و نوجوان را در سالن ۲ سینمای چهارباغ ببینید

فیلم های بخش مسابقه سینمای ایران کودک و نوجوان سی‌مین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان اصفهان را در سالن شماره ۲(چهل ستون) پردیس سینمای چهارباغ اصفهان ببینید.

 در مجموع ۴۰ فیلم سینمایی در دو بخش مسابقه آثار بلند داستانی ایران و مسابقه سینمای ایران در این سالن سینما به نمایش درمی‌آید.

فیلم های مسابقه آثار بلند داستانی ایران در ساعت ۱۸ و فیلم‌های مسابقه سینمای ایران در دو سانس ۲۰ و ۲۲:۳۰ در سالن چهل ستون پردیس سینمای چهارباغ اصفهان اکران خواهند شد.

علاقه مندان برای دیدن این فیلم ها می توانند به آدرس خیابان چهارباغ عباسی ، حدفاصل خ آمادگاه و انقلاب ، پردیس سینمایی چهارباغ ، سالن شماره ۲(چهل ستون ) مراجعه نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا