شهر و جامعه

رشد شاخص گازرسانی به حاشیه شهرمشهد در دولت تدبیر و امید

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی با بیان این مطلب اظهار کرد: تکیه بر تولیدات داخلی و اعتماد به توانمندی‌های بومی متخصصان حوزه گاز طبیعی طی دولت یازدهم موجب بهره مندی هفت هزار و ۴۲۴ خانوار روستایی در حاشیه شهر مشهد از نعمت گاز طبیعی شد.

وی خدمت رسانی به حاشیه شهرها را موجب تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: در همین مدت ۶۴ روستای حاشیه مشهد مقدس با هزینه‌ای معادل ۳۴۶ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال به شبکه سراسری گاز کشور متصل شد.

فانی با تقدیر از همدلی و همزبانی مسئولان استانی در اجرای طرح های زیربنایی اضافه کرد: از مجموع ۱۳هزار و ۱۱۰ انشعاب نصب شده در حاشیه شهر مشهد، چهارهزار و ۵۸۲ انشعاب در سال گذشته انجام شد. این مهم نشانگر تلاش روزافزون خادمان مردم در شرکت گاز در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: هم اکنون اصلاح و تقویت شبکه گاز شهری مشهد به جهت فراهم شدن امکان گازرسانی مطلوب به حاشیه این شهر در طول ۲۰۰ کیلومتر شبکه و ظرفیت ۴۰ ایستگاه تقلیل فشار، با اعتباری معادل ۳۱۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۵۰ درصدی در حال انجام است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا