پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

تمهیدات ترافیکی برای برپایی مراسم های روز اربعین در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از  مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سرهنگ” ابوالقاسم چلمقانی” رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان گفت: با توجه به برپایی مراسم های ویژه عزاداری در سه نقطه شهر اصفهان شامل امام زاده جعفر، امام زاده ردان و میدان امام علی (ع) به همین جهت این پلیس به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم ها و خدمت به عزاداران حسینی اقدام به اجرای محدودیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به این نقاط می کند.

وی افزود: براین اساس با توجه به تجمع بزرگ هیئت های مذهبی در میدان امام علی (ع) از ساعت ۷ صبح روز اربعین توقف هرگونه وسیله نقلیه در طول کنار گذر خیابان های ولیعصر و عبدالرزاق به سمت میدان امام علی (ع) ممنوع بوده و در صورت مشاهده خودروها به پارکینگ منتقل می شوند.

این مقام مسئول عنوان داشت: همچنین ماموران پلیس راهور در تقاطع های ولیعصر ، کمال ، عبدالرزاق و سنبلستان و حکیم مستقر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می کنند.

سرهنگ چلمقانی از رانندگان خواست از توقف دوبله در طول مسیرهای یاد شده و حریم خیابان ها  اکیداً خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان گفت: همچنین از آنجا که حجم گسترده ای از زائران اربعین همه ساله در محل امام زاده جعفر واقع در جاده فرودگاه به عزاداری می پردازند به همین جهت پوشش ترافیکی از میدان لاله در باند خلاف جهت به سمت امام زاده توسط ماموران پلیس شهرستان اصفهان انجام می گیرد و مسیرهای بعد از پل شهید طیاره به سمت فروگاه نیز توسط نیروهای پلیس راه استان پوشش داده خواهد شد.

سرهنگ چلمقانی به اجرای محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به امامزاد ردان اشاره کرد و گفت: در این مسیر نیز نیروهای پلیس راهور در طول بزرگراه روح الامین (آبشار سوم) و روبروی امام زاده و میدان قوچانی مستقر و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا