حوادث پلیسعناوین اخبار

دستگیری عامل برداشت اینترنتی // کشف قاچاق کالاو مواد مخدر

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران وله نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سرهنگ “ستار خسروی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی یک محموله لوازم یدکی خارجی خودرو را در انباری دپو کرده و قصد توزیع آن را دارد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفت .

وی افزود: یک تیم از ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی بعمل آمده یک محموله لوازم یدکی خارجی بدون مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در بازرسی از محل هشت دستگاه گریبکس خودروی ماکسیما و دیگر لوازم یدکی خودرو مانند پولوس، کمک فنر ، دیسک و بوش کشف شد.

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شده است ادامه داد: در این خصوص یک نفر شناسایی و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

خسروی همچنین از کشف ۱۷ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال قطعات و لوازم یدکی خارجی خودرو از ابتدای امسال تاکنون توسط ماموران پلیس آگاهی اصفهان خبر داد و از مردم خواست : هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

**عامل برداشت اینترنتی دستگیر شد

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازشناسایی و دستگیری فردی که مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال را به صورت اینترنتی از حساب یکی از شهروندان برداشت کرده بود خبر داد.

سرهنگ “علی جعفری نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال از حساب او برداشت شده بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای شهرستان خمینی شهر قرار گرفت .

وی افزود: دربررسی های بعمل آمده مشخص شد متهم با بدست آوردن شماره کارت عابر بانک شاکی و رمز دوم آن اقدام به برداشت از حساب کرده است .

این مقام انتظامی بیان داشت : متهم که از دوستان شاکی بود شناسایی و در بازجوئی های بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سرهنگ جعفری نژاد ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان به مردم توصیه کرد:از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر پرهیز کنید، رمز هایی را انتخاب کنید که غیرقابل حدس بوده و همچنین به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنید، هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت های اینترنتی حتما از کیبورد های مجازی استفاده کنید، از تلفن ثابت منزل، همراه شخصی و محل های مطمئن جهت پرداخت هزینه تلفن ثابت و همراه استفاده کنید و در صورت نداشتن اطلاعات کافی جهت استفاده ایمن از سامانه ۱۸۱۸ و ۰۹۹۹۰ با مراجعه حضوری به شرکت های خدمات ارتباطی و دریافت پرینت قبوض تلفن ثابت و همراه، نسبت به پرداخت نقدی هزینه آنها اقدام کنید.

کشف ۹۶ کیلو مواد افیونی در نائین

 فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف مقدار ۹۶ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد”  گفت : ماموران یگان امداد شهرستان نائین و پاسگاه چوپانان این شهرستان حین کنترل و نظارت بر خودروهای عبوری به یک کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود:در بازرسی از این خودرو که از شرق کشور به مقصد تهران در حرکت بود مقدار ۹۶ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

کاظم زاد بیان داشت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ کاظم زاد در پایان خاطر نشان کرد: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و پلیس هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد.

مامور پلیس اصفهان گمشده مسافر خرم آبادی را به او بازگرداند

مامور پلیس اصفهان که کیفی بلاصاحب را در یکی از ترمینال های این شهر پیدا کرده بود به صاحب آن تحویل داد.

سرهنگ ” جواد درستکار” رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت : یکی از ماموارن پلیس ترمینال اصفهان حین گشت زنی و انجام وظیفه متوجه می شود یک کیف ساعت ها در کنار یکی از باجه های اخذ بلیط افتاده و بلاصاحب است .

وی ادامه داد: این مامور وظیفه شناس پس از انجام هماهنگی های لازم محتویات کیف را بازرسی می کند که داخل آن دو میلیون ریال وجه نقد و وسایل شخصی و هویتی فردی بوده است .

این مقام انتظامی افزود: با پیگیری های مکرر که توسط ماموران انتظامی مستقر در ترمینال مسافربری انجام شد بالاخره صاحب کیف که در شهر خرم آباد استان لرستان بود پیدا شد که به اصفهان بازگشت وپس از انجام مراحل اداری کلیه محتویات به او تحویل داده شد.

سرهنگ درستکار ادامه داد: مالک کیف بسیار خرسند شد و از صحت عمل ماموران پلیس اصفهان تقدیر کرد .

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان در پایان با اشاره به اینکه مامور وظیفه شناس “محسن مزروعی” و فرمانده پاسگاه ترمینال بخاطر وظیفه شناسی و عملکرد انسان دوستانه تشویق شدند خاطر نشان کرد ، رسیدن مالباخته ای به اموال اش و نقش بستن لبخند رضایت بر لبان او بهترین هدیه برای پلیس می باشد و از مردم خواست همواره نکات ایمنی را رعایت کنند و در صورت وقوع هر گونه مشکلی موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف سرقت ۲۵۰ میلیون ریالی در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و دستگیری سارقی که ۲۵۰ میلیون ریال طلا از یک منزل سرقت کرده بود خبر داد.

سرهنگ “رجبعلی مختاری” اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت بیش از ۲۵۰میلیون ریال طلا از منزل او بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سارق را که یکی از افراد همان محله بود شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کلیه طلاهای سرقتی به مالباخته تحویل داده شد افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

مختاری در پایان از شهروندان خواست : از نگهداری طلا و اموال ارزشمند در منزل خودداری کنید ، هنگام ترک منزل درب های ورودی را با قفل های استاندار قفل کنید و منازل خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید.

قاچاقچی چوب بلوط در نجف آباد دستگیر شد

 فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف بیش ازیک تن و ۲۰۰کیلو گرم چوب بلوط قاچاق خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست”گفت : ماموران انتظامی شهرستان نجف آباد در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا طرح گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی را اجرا کردند.

وی ادامه داد: در این راستا به دو دستگاه سواری پژو مشکوک که در بازرسی از آنها مقدار یک تن و ۲۰۰ کیلو گرم چوب بلوط قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : دو قاچاقچی چوپ دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ خدادوست در در پایان ضمن تاکید برسهم مشارکتی مردم در حفظ منابع طبیعی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا