پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

شورای مهارت ذیل کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری استان اصفهان تشگیل شد

 به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، درراستای شکل گیری شورای مهارت ذیل کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری استان اصفهان،اولین جلسه با حضور ایروانی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، ابوطالب جلالی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و نمایندگاندستگاه های عضودر محل سالن کنفرانس اداره کل تشکیل گردید.

ابوطالب جلالی با اعلام سیاست حمایتی دولت برای بهبود کسب و کار و کاهش نرخ بیکاری در برنامه ششم توسعه، اهداف تشکیل شورای مهارت را در راستای مطالعه و بررسی کلی آموزش های مهارتی و همراستا نمودن ظرفیت های مهارتی استان و حذف برنامه های موازی دستگاه ها و همچنین بررسی و اجرای طرح های توسعه ای آموزشهای مهارتی از جمله طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی و طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی اعلام نمود.

در ادامه مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اصفهان به بیان ضرورت استفاده از بخش غیردولتی و ایجاد انگیزه در این بخش برای اجرای طرح های مهارتی پرداخت.

گفتنی است: در این جلسه مقرر گردید ظرفیت ها و امکانات هرکدام از دستگاهها در زمینه مهارت آموزی به دبیرخانه ارسال و وظایف دستگاه ها در اجرای دو طرح فوق مشخص و در جلسه آینده ارائه گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا