پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

فرماندار اصفهان بر بازنگری در طرح ملی همیاران فضای مجازی تأکید کرد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان، با اشاره به اهمیت فضای مجازی، خاطرنشان کرد: امروزه فضای مجازی نقش مؤثری در ابعاد مختلف ایفا می نماید و حتی تأثیر آن از دیگر رسانه ها و صدا و سیما نیز بیشتر است.
فرماندار اصفهان افزود: همگان موظفند در جهت برنامه ریزی و ارائه راهکارهایی در راستای مقابله با انحرافات و مشکلات موجود در این فضا، اقدام نمایند.
رضوانی بر اهمیت طرح ملی همیاران فضای مجازی و ضرورت بازنگری در این طرح، تأکید کرد و گفت: این طرح به لحاظ بررسی مسائل و مشکلات فضای مجازی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این راستا، باید با اتخاذ نقطه نظرات بخش های آموزشی و فرهنگی و سایر نهادهای ذی مدخل، بازبینی جامعی در آن، صورت پذیرد.
وی مشارکت دستگاه ها و نهادهای ذی مدخل جهت بررسی محتوای «طرح ملی همیاران فضای مجازی» را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: با همکاری و مشارکت اعضای کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان و گردآوری نقطه نظرات و پیشنهادات آنان، کلیات این طرح تصویب و جزئیات آن نیز با همکاری دستگاه های ذی مدخل بررسی و آماده اجرا در اصفهان و سپس در سطح ملی، می گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا