تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

جشن پیوند آسمانی ۱۰۰ زوج ناشنوا در مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی اظهار داشت: همزمان با دهه پر خیر و برکت کرامت و همچنین سالروز تکریم و تجلیل از امامزادگان جلیل القدر ۱۰۰ زوج ناشنوا پیوند آسمانی خود را در جوار حرم مطهر مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان جشن می گیرند.

وی افزود: این مراسم روز پنجشنبه ۵ مرداد ماه از ساعت ۹ صبح با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، دکتر رسول زرگرپور استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان استانی در جوار این بقعه متبرکه برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان این مراسم را با هدف ترویج زندگی به سبک اسلامی و با رویکرد تسهیل ازدواج آسان برای جوانان و در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش و از محل موقوفات منطبق با نیت ازدواج و تهیه جهیزیه با همکاری و مشارکت کانون ناشنوایان استان و اداره کل بهزیستی استان برای دومین سال اجرا می کند.

**برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت در امامزاده شمس الدین محمد(ع)نجف آباد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد گفت: به مناسبت دهه پرخیر و برکت کرامت جشن بزرگی در جوار حرم مطهر امامزاده شمس الدین محمد(ع) علویجه نجف آباد برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و همچنین روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان عظیم الشان ویژه برنامه ای در امامزاده شمس الدین محمد(ع) علویجه برگزار می شود.

وی افزود: این ویژه برنامه همراه در قالب جشن بزرگ دهه کرامت روز پنجشنبه ۵ مرداد ماه از ساعت ۱۸ در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان آغاز می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد ادامه داد: در این مراسم ویژه برنامه هایی به مناسبت سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و روز دختر و همچنین به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهرابی از سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

**همایش نکوداشت و بزرگداشت امامزاده سید محمد بن حسن بن امام موسی بن جعفر(ع)فریدونشهر برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن گفت: به مناسبت روز بزرگداشت و تکریم امامزادگان عظیم الشان همایش نکوداشت و بزرگداشت امامزاده سید محمد بن حسن بن امام موسی بن جعفر(ع)فریدونشهر برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلام اظهار داشت: جهت برگزاری همایش نکوداشت و نکوداشت امامزاده سید محمد بن حسن بن امام موسی بن جعفر(ع)فریدونشهرجلسه هم اندیشی با بزرگان سادات موسوی از اولاد امامزاده سید محمد(ع) مکدین برگزار شد.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده این مراسم نکداشت و بزرگداشت همزمان با دهه کرامت و در روز بزرگداشت و تکریم امامزادگان جلیل القدر در روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه با حضور مسئولان شهرستان، خانواده های معزز شهدا و جمعی از مردم مومن و ولایتمدار این منطقه برگزار شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن ادامه داد: آستان امامزاده سید محمد (علیه السلام) در شهرستان فریدونشهر، بخش مرکزی، دهستان پشتکوه موگوئی، روستای مکدین سفلی واقع شده است.

**بزرگداشت مقام امامزاده شاه ابوالحسن(ع) خمینی شهر برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: همزمان با دهه کرامت و سالروز تکریم و بزرگداشت امامزادگان عظیم الشان همایش بزرگداشت مقام امامزاده شاه ابوالحسن(ع) دستگرد قداده خمینی شهر برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی اظهار داشت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)وحضرت فاطمه معصومه (س)و همچنین در سالروز تکریم و تجلیل از مقام امامزادگان عظیم الشان همایش بزرگداشت مقام امامزاده شاه ابوالحسن(ع)دستگرد قداده همراه با برگزاری مراسم جشن باشکوهی با حضور خادمان حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم ساعت ۱۹ بعدازظهر روز دوشنبه ۹ مرداد ماه همراه با مراسم استقبال از کاروان خادمان آستان قدس رضوی از میدان شهدا به سمت امامزاده شاه ابوالحسن(ع)برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر ادامه داد: نسب این امامزاده شریف طبق عقیده اهالی و معتمدین محل، به حضرت امام سجاد (علیه السلام) می رسد و آستان امامزاده سیدابوالحسن (علیه السلام) در شهرستان خمینی شهر، خیابان هفده شهریور، کوچه ۱۶ متری، جنب مسجد جامع واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا