شهر و جامعهعناوین اخبار

بهبود شرایط اشتغال جوانان با توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در حوزه صنایع دستی و گردشگری

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، در این دیدار ابتدا مدیر کل استان با تشریح مزیتهای استان در بخش صنعت، صنایع دستی و گردشگری که می تواند فرصتهای شغلی مناسبی را برای جوانان جویای بکار فراهم نماید به توانمند سازی نیروی انسانی و ضرورت عبور جوانان از دالان مهارت اشاره و پتانسیل هر شهرستان را در پاسخگویی به مطالبات شغلی جوانان خوب ارزیابی نمود.

جلالی شهرستان نائین را موقعیتی مناسب برای تعریف دوره های آموزش حمل و نقل، گردشگری بویژه صنایع دستی و سنگهای قیمتی دانسته و از اقدامات صورت گرفته نیز گزارشی را ارائه نمود.

در ادامه عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم شهرستان های نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات صورت پذیرفته با تأکید بر صنعت گردشگری در منطقه نائین و خور و بیابانک خواستار گسترش دوره های آموزشی و فراهم سازی حضور بخش غیردولتی را در این صنعت با ارزش مطرح و آمادگی همکاری در توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در منطقه را اعلام نمود.

محمود جمالی فرماندار شهرستان نائین نیز با حمایت از آموزشهای فنی و حرفه ای و راه اندازی شورای مهارت در شهرستان و تشکیل جلسات ماهانه مهارت را مهم بر شمرد و آمادگی شهرستان را در همکاری با مراکز آموزش فنی و حرفه ای اعلام نمود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا