پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

کاروان زیر سایه خورشید به دیدار مددجویان کمیته امداد اصفهان رفتند

ویژه‌برنامه زیر سایه خورشید به‌عنوان یکی از محوری‌ترین برنامه‌های آستان قدس رضوی در دهه کرامت هرساله باهدف ترویج معارف رضوی، معطر و مزین کردن فضای عمومی جامعه در ایران و کشورهای جهان بانام و یاد حضرت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد؛ کاروان زیر سایه خورشید، با اعزام خدام از آستان قدس رضوی به دیدار بیماران صعب‌العلاج تحت پوشش کمیته امداد منطقه یک رفته و به دلجویی آن‌ها پرداخته است.

در ابتدای برنامه بعد از قرائت صلوات خاصه توسط دربان خدام حرم رضوی و اشعار مولودی خوانی در مدح حضرت رضا علیه‌السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها روحیه امید و نشاط و معنویت را در روح مددجویان دمیده شد.

اواسط برنامه یکی از خدام در خصوص معارف رضوی و مفاهیم ارزشی سخنرانی کرده و باعث افزایش معرفت و دیدگاه مددجویان در حوزه مفاهیم  اسلامی شد .

پرچم گردانی توسط یکی دیگر از خادم حرم رضوی همراه با اهدای نمک تبرکی آستان، اهداء CD آموزشی و اهداء کارت هدیه ۳۰ هزارتومانی به کسانی که نامشان مزین به نام‌های ” علیرضا، رضا، معصومه و نجمه” بود از دیگر برنامه‌های حضور کاروان زیر سایه خورشید در کمیته امداد منطقه یک اصفهان قلمداد شد.

کاروان زیر سایه خورشید برنامه حضور خود در کمیته امداد منطقه یک را با اهدای پک معنوی که شامل قرآن، مفاتیح‌الجنان، جانماز و تسبیح به خانوارهای تحت پوشش این نهاد به پایان رسانید.

کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به خادم افتخاری حرم نشان مخصوص اهدا کرده و پیشکش ناقابل یکی از مددجویان را که باهنر دست مزین شده بود به بارگاه ملکوتی امام رضا انتقال دادند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا