تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

فازهای دوم و سوم شهرک سلامت با جدیت وتلاش سرمایه گذاران پیگیری شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران وبه نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، رسول زرگر پور در مراسم آیین افتتاحیه از فاز اول شهرک سلامت اظهار کرد: با سفر وزیر بهداشت ۴ رکورد ملی در اصفهان به ثبت رسید که میتوان به اولین سفر وزیر دولت دوازدهم به شهر اصفهان و همچنین افتتاح اولین طرح بزرگ دولت به پیشواز از هفته دولت اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه در رکورد دوم نیز میزبانی وزیری هستیم که دومین رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی به دست آورد ، افزود: بیشترین رای اعتماد نمایندگان مجلس بعد از وزارت دفاع  به وزیر بهداشت بوده است.

 استاندار اصفهان با اشاره به رکورد سوم ادامه داد:  فاز اول شهرک سلامت نیز ۳ بار قرار بوده افتتاح شود که عملیاتی نشده اما این بار، با حضور وزیر بهداشت نیز به بهره برداری رسمی رسید.

زرگرپور با اشاره به اینکه به وزیر بهداشت قول داده بودیم تا ۲۰ هکتار زمینی مناسب در اصفهان مهیا کنیم تا وی سرمایه گذاری ایتالیایی را برای سرمایه گذاری به شهر اصفهان راهنمایی کند، گفت: اکنون نیز زمین ۲۰ هکتاری برای اینکه ایتالیایی ها یک بیمارستان ۱۵۰۰ تختی احداث و بخشی از آن برای توریست درمانی باشد آماده  شده است لذا از وی در خواست داریم تا آغاز عملیات اجرایی بیمارستان را صادر کنند.

وی با بیان اینکه توافق نامه ای  با وزیر بهداشت برای احداث ۱۳۰مرکز بهداشت با اعتبار هزار میلیارد ریال با مشارکت شهرداری و وزارت بهداشت امضا و اجرایی شده است ، گفت: برای اجرای این پروژه نیز ۲۵۰ میلیارد ریال از این اعتبار را قبل از اینکه پروژه آغاز شود پرداخت  و ۵۰ درصد شهرداری نیز برنامه ریزی شده تا پرداخته شود.

استاندار اصفهان  اضافه کرد: اکنون نیز آمادگی برای احداث بیمارستان ۱۵۰۰ تخت خوابی و ۱۳۰ مرکز بهداشت را داریم.

زرگر پور در بخش دیگرسخنان خود با اشاره به اینکه  شهرک سلامت مانند هر پروژه  دیگری کوهی از مشکلات دارد، گفت: کارهای بزرگ همیشه با مشکلاتی همراه است لذا از کارآفرینان و مدیران بزرگ انتظار می رود مشکلات بزرگ را با تلاش خود برطرف کنند.

وی با بیان اینکه امیداوریم فازهای دوم و سوم شهرک سلامت نیز با جدیت وتلاش سرمایه گذاران پیگیری شود و شاهد افتتاح فازهای دیگر هم باشیم،  گفت: استان هم امتیازاتی برای اجرای اینگونه پروژه ارائه داده است.

استاندار ادامه داد: بخشی از زمین این پروژه دارای کاربری فضای سبز است ولی مدیریت شهری قبول کرده که  فضای سبز را تغییر کاربری دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا