پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

اجرای پروژه تامین روشنایی امامزادگان عبدالله و ابراهیم(ع) فریدن//از پدر سردار شهید حاج ابراهیم همت تجلیل شد//اهدا بسته های حمایتی به دانش آموزان نیازمند سمیرم

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی اظهار داشت: پس از پیگیری های انجام شده توسط اداره اوقاف و امور خیریه و همچنین اعضای هیئت امنای امامزادگان عبدالله و ابراهیم(ع) شهردامنه پروژه تامین روشنایی این امامزادگان جلیل القدر انجام شد.

وی افزود: در این پروژه ۱۲ عدد تیر چراق برق جهت تامین روشنایی محوطه و صحن حرم مطهر این امامزادگان واجب التکریم از محل اعتبارات دولتی اداره برق شهر دامنه نصب شد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان فریدن گفت: ایشان از فرزندان موسی بن جعفر (علیه السلام) می باشند و آستان امامزادگان عبدالله و ابراهیم (علیهماالسلام) درشهرستان فریدن، بخش مرکزی، شهر دامنه واقع شده است.

**از پدر سردار شهید حاج ابراهیم همت تجلیل شد

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در آیین تجلیل از پیرغلامان مداح و شاعر اصفهان از پدر سردار شهید حاج ابراهیم همت تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حامد جعفر زاده اظهار داشت: همزمان با برگزاری پانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی آیین تجلیل از پیرغلامان مداح و شاعر اصفهان با حضور مداحان و شعرای مهمان ویژه کشوری نیز در اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم که روز پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه در موسسه اهل بیت(ع) اصفهان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد از پدر سردار شهید حاج ابراهیم همت نیز تجلیل شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: این مراسم با همکاری خانه مداحان اصفهان، کانون مداحان سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان، بسیج مداحان ناحیه امام صادق(ع) اصفهان و شورای هیئت های مذهبی اصفهان برگزار شد.

**اهدا بسته های حمایتی به دانش آموزان نیازمند سمیرم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم گفت: در راستای اجرای طرح مهر تحصیلی و از محل موقوفه صدرا شهر سمیرم ۱۷ بسته حمایتی بین دانش آموزان نیازمند این شهر توزیع می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه، ارسلان جباری اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن مهر ماه  و بازگشایی مدارس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم در جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند و همچنین اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش در نظر دارد تا از محل درآمد موقوفه صدرا شهر سمیرم همچون سال های گذشته طرح مهر تحصیلی را در این شهرستان اجرا نماید.

وی افزود: در همین راستا تعداد ۱۷ بسته لوازم تحریر به ارزش بیش از ۷ میلیون ریال برای یک سال تحصیلی دانش آموزان تهیه شده است که این بسته شامل؛ کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی، دفترچه یادداشت و… است که همه این اقلام  از محصولات ایرانی و براساس ارزش های اسلامی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تهیه شده و در اختیار اداره اوقاف سمیرم قرار گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم ادامه داد:این بسته ها طی مراسمی در روز ۲۶ شهریور ماه و با حضور نمایندگان اداره آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به دانش آموزان اهدا می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا