دسته‌بندی نشده

نصب پایانه های غیرنقدی شارژ اصفهان کارت در ۴۰ نقطه از شهر//

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،فرهاد گلی اظهار کرد: به منظور تامین رفاه شهروندان، نصب پایانه های غیرنقدی شارژ ” اصفهان کارت” در سطح شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت تا دسترسی شهروندان به مکان های شارژ اصفهان کارت افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه پایانه های غیرنقدی شارژ ” اصفهان کارت” در  ایستگاه های BRT و اماکن پر رفت و آمد سطح شهر در حال نصب است، گفت: تاکنون ۴۰ نقطه از سطح شهر به پایانه های غیر نقدی شارژ اصفهان کارت مجهز شده اند.

مدیر دفتر اصفهان کارت شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان در نظر دارد ۵۰ نقطه از سطح شهر را به پایانه های غیر نقدی شارژ مجهز کنند، گفت: بیش از ۱۵ کیوسک مطبوعاتی شهر نیز به دستگاه شارژ اصفهان کارت مجهز شده اند.

 گلی خاطرنشان کرد: مشاغلی همچون سوپرمارکت ها، لوازم التحریرها و غیره که مایل به فروش شارژ اصفهان کارت با استفاد از پوز بانکی هستند می توانند عدد یک را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۷۳۰۳۰ ارسال کنند تا درخواست آنها مورد بررسی قرار گیرد.

**مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان اعلام کرد:

اجرای ۱۱۲ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: ۲۲ قرارداد معادل ۱۱۲ میلیارد تومان در قالب دهها پروژه بزرگ و کوچک عمرانی در دست اجراست.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،سعید کورنگ بهشتی اظهارکرد: در حال حاضر سازمان عمران به جز پروژه های آسفالت معابر اصلی و فرعی، طی ۲۲ قرارداد معادل ۱۱۲ میلیارد تومان، اجرای دهها پروژه بزرگ شهری را در دستور کاری خود دارد.

وی افزود: در هر ماه بیش از ۱۰ میلیارد تومان فعالیت جدید در شهر اصفهان از سوی سازمان عمران انجام می شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان به شاخص ترین پروژه های در دست اجرای این سازمان اشاره کرد و گفت: فاز دوم پارک پردیس هنر، پروژه های داخلی مرکز همایش های بین المللی، محوطه های داخلی و خارجی نمایشگاه بین المللی، سالن اجتماعات گلستان شهدا، محوطه سازی مرکز معاینه فنی اتوبوس های درون شهری، محوطه سازی و تکمیل انبار قطار شهری، پارک شهدای حرم واقع در رهنان، فاز دوم تقاطع اشکاوند و چندین خیابان در سطح شهر اصفهان از جمله طرح های شاخص در دست اجرای این سازمان است.

**مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان مطرح کرد:

هزینه۴۰۰ میلیارد ریالی شهرداری اصفهان برای اجرای فازهای ۱ تا ۳ بدنه سازی چهارباغ

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: بدنه سازی چهارباغ در فازهای ۱ ، ۲ و ۳ بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه اجرایی داشته و به همین میزان برای تملک آن هزینه شده است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین جعفری ضمن اشاره به پروژه بدنه سازی شرق چهارباغ عباسی، اظهار کرد: ۴۰۰ سال پیش محور چهارباغ عباسی به عنوان یکی از با ارزش ترین فضاهای شهری در دنیا مطرح بوده است.

وی افزود: در مسیر اجرای طرح بدنه سازی چهارباغ۴۰۰ مغازه وجود داشت که تاکنون ۲۰۰ مغازه آن خریداری و به تملک شهرداری درآمد و ۲۰۰ مغازه دیگر در فاز ۴ و ۵ باید خریداری و آزادسازی شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بدنه سازی چهارباغ در فازهای ۱، ۲ و ۳ بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه اجرایی داشته و به همین میزان برای تملک آن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه فاز پنجم اجرای این طرح در برنامه کاری شهرداری قرار گرفته است و در حال تملک مغازه های واقع شده در مسیر هستیم، می گوید: حجم زیادی از فعالیت های پروژه بدنه سازی چهارباغ در فاز ۴ و ۵ است.

جعفری خاطرنشان کرد: پیش بینی شده که این طرح مهم در برنامه اصفهان ۱۴۰۰ به اتمام برسد، البته زمان خاص خود را نیاز دارد و به دلیل وجود مباحث تملک نمی توان زمانی را برای اتمام پروژه بدنه سازی چهارباغ مشخص کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا