پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

افتتاح پروژه های عمرانی بقاع متبرکه استان اصفهان با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حامد جعفر زاده اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده در سفر یک روزه حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به استان اصفهان پروژه های عمرانی امامزاده شاهرضا(ع) شهرضا، امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر و امامزاده آقا علی عباس(ع) افتتاح می شوند.

وی افزود: این پروژه ها شامل: ساخت درمانگاه آستان مقدس امامزاده آقاعلی عباس(ع)، ساخت سوئیت های امامزاده آقاعلی عباس(ع)، اتمام فاز اول مجتمع تجاری امامزاده آقاعلی عباس(ع)، افتتاح رواق های امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر، رونمایی از تلویزیون شهری امامزاده سید محمد(ع) و چند پروژه عمرانی دیگر که این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از محل درآمد این امامزادگان عظیم الشان و همچنین کمک های مردمی ساخته شده اند.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمدی در نشست ویژه مبلغین اعزامی از شهر قم که در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر برگزار می شود نیز حضور خواهند داشت.

**امامزاده احمد(ع) تیران و کرون میزبان همایش شیرخوارگان حسینی

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون گفت: همزمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی در جوار حرم مطهر امامزاده احمد(ع) تیران و کرون برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح بصیرت عاشورایی و همچنین براساس برنامه ریزی های به عمل آمده همزمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی در جوار حرم مطهر امامزاده احمد(ع) تیران و کرون برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم ساعت ۹ صبح روز جمعه ۳۱ شهریور ماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دادخواه و همچنین همراه با برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر برگزار می شود.

**برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در امامزاده نصرالدین محمد(ع) مبارکه

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت: همزمان با سراسر کشور امامزاده نصرالدین محمد(ع) شهر دیزچه از توابع شهرستان مبارکه میزبان شیرخوارگان حسینی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، علی مبشری اظهار داشت: در قالب طرح بصیرت عاشورایی و همزمان با سراسر کشور حرم مطهر امامزاده نصرالدین محمد(ع) شهر دیزچه میزبان همایش شیرخوارگان حسینی است.

وی افزود: این مراسم ساعت ۹ صبح روز جمعه ۳۱ شهریور ماه که مصادف با اولین روز از ماه محرم الحرام است همراه با مداحی ذاکران اهل بیت(ع) و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر برگزار می شود.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت: نسب این امامزاده واجب التکریم با ۵ نسل به امام محمدباقر (علیه السلام) می رسد و آستان مقدس امامزاده سید نصرالدین محمد (علیه السلام) در شهرستان مبارکه، بخش مرکزی و در شهر دیزیچه واقع شده است.

**یک دهه شور و عزا در امامزاده عبدالله زید حسنی(ع) چادگان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن گفت: همزمان با آغاز ماه محرم ۱۰ شب عزاداری امام حسین(ع) در جوار حرم مطهر امامزاده عبدالله زید حسنی(ع) شهر رزوه از توابع شهرستان چادگان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی اظهار داشت: در قالب طرح بصیرت عاشورایی مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با آغاز ماه محرم به مدت ۱۰ شب در جوار حرم مطهر امامزاده عبدالله زید حسنی(ع) شهر رزوه از توابع شهرستان چادگان برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم ها هر شب همراه با سخنرانی و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن گفت: آستان امامزاده عبدالله (علیه السلام)؛ نواده ی امام حسن مجتبی (علیه السلام) به نام عبدالله شدید فرزند علی شدید فرزند حسن فرزند زید فرزند امام حسن (علیه السلام) است و نام فرزندش عبدالعظیم(ع) است که مدفن او در جوار مسجد شجره ی ری است و آستان متبرکه ی امامزاده عبدالله (علیه السلام) در شهرستان چادگان، شهر رزوه قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا