پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

تاخیر در ابلاغ حکم شهردار، اصفهان را به عقب می راند/ حمایت از ایده های نو در مدیریت شهری

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،قدرت الله نوروزی در جمع تعدادی از فرماندهان دفاع مقدس، ایثارگران و جانبازان افزود: هر روزی که در ابلاغ حکم شهردار اصفهان تاخیر به وجود آید این شهر یک ماه عقب رانده می شود و من به عنوان شهردار منتخب واقعا نمی دانم که امروز در شهرداری اصفهان چه وضعیتی وجود دارد و چگونه ۶۰ میلیارد تومان حقوق کارمندان شهرداری در پایان ماه تامین خواهد شد.

وی با اشاره به این که  شهرداری چاق است و باید لاغر شود تا بتواند به یک نهاد چابکی تبدیل شود  اذعان داشت: برون سپاری از  وظایفی که بر عهده شهرداری نیست و سپردن آنها به اهل فن را دنبال خواهیم کرد.

وی مبحث گردشگری را از اولویت های شهرداری دانست و ادامه داد: ترافیک، حمل و نقل عمومی، زاینده رود و سیما و منظر شهری از موضوعاتی است که در راستای گردشگری باید بهبود یابند.

 شهردار منتخب اصفهان ادامه داد: هرچند که رییس جمهور و استاندار باید در خصوص زاینده رود وارد عمل شوند، اما شهرداری اصفهان به عنوان بزرگترین حق آبه دار و سهم بر از زاینده رود باید تلاش کند تا جاری بودن زاینده رود همیشگی باشد.

وی با بیان این که ریزگردهای گاوخونی محیط زیست اصفهان را تهدید می کند تصریح کرد: اگر می خواهیم گردشگری رونق بگیرد باید حواسمان به گاوخونی باشد، همانطور که باید موضوع هتل سازی را در دستور کار داشته باشیم. کار برای انجام دادن در شهر اصفهان بسیار زیاد است و برای بهبود وضعیت شهری اصفهان نیازمند حمایت هستیم.

وی با تاکید بر این که باید تعداد گردشگر خارجی در میدان امام(ره) هم پای تعداد گردشگر داخلی و حتی بیشتر باشد گفت:  برای رسیدن به این مهم نیازمند استفاده از متخصصان هستیم و تلاش می کنیم انسان های پاک دست و با تجربه را به کار بگیریم و از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

شهردار منتخب اصفهان با اشاره به این که ما فقط نباید متمرکز توریسم فرهنگی باشیم ما نیازمند توریسم مذهبی و توریسم صنعتی و پزشکی نیز هستیم بیان کرد: چرا که توان عرضه آن در اصفهان فراهم است، اگر قطار سریع السیر اصفهان-تهران راه اندازی شود آنگاه توریسم های مذهبی قم به سمت اصفهان خواهند آمد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه من در زمان جنگ دانشجو بودم و در گردان های مختلف در مناطق عملیاتی متعدد از جمله دارخوئین، دو کوهه، شلمچه و … حضور داشتم، اظهار کرد: در تمام جهان برای ایثارگران هر کشور جایگاه ویژه ای قائل هستند .

نوروزی با اشاره به اینکه دفاع مقدس دارای دو بعد است که یک بعد آن دفاع از کشور و بعد دیگر دفاع از عقیده بود، افزود: ایثارگران برای این کشور عزیزند و ارزش های والایی دارند و باید برای حفظ دستاوردهای این کشور ایثارگران همواره در کنار مسئولان قرار داشته باشند.

شهردار منتخب اصفهان با بیان این مطلب که کار شهرداری در اصفهان کار سنگینی است ادامه داد: باید این کار سنگین با کمک ایثارگران و حمایت گروه های مختلف و با تکیه بر یک جریان قوی پیش برود تا بر مشکلات غلبه کرد

وی با تاکید بر این که از ایده های نو استقبال می کنیم و دست آنهایی که در بخش سرمایه گذاری کمک کنند را می فشاریم اذعان داشت: نیروهایی که گره گشا باشند را به کار خواهیم گرفت و سعی می کنیم وضعیت بهتر شود.

نوروزی با تاکید بر این موضوع که در حال احصا مشکلات هستیم و قطعا مسائل مهم را برای شفافیت بیشتر در زمان مناسب ارائه خواهیم کرد، افزود: شفاف سازی در دستور مدیریت شهری خواهد بود. ما به دنبال بزرگنمایی مشکلات نخواهیم بود ولی مشکلات را شفاف خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا