شهر و جامعهعناوین اخبارمسکن و عمران

هدایت ، حمایت ونظارت، خط مشی وزارت راه وشهرسازی در قبال سازمانهای نظام مهندسی است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، در نشست دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه وشهرسازی با سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان که در محل اداره کل راه وشهرسازی استان و با حضور حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان، منوچهر شیبانی اصل مدیر کل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه وشهرسازی و رییس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان برگزار شد بر ایجاد حرکت جمعی به منظور ارتقای جایگاه مهندسی ساختمان تاکید شد.
منوچهر شیبانی اصل مدیرکل دفترتوسعه مهندسی ساختمان وزارت راه وشهرسازی در این نشست گفت: خط مشی و سیاست وزارت راه وشهرسازی بر سه محور هدایت، حمایت و نظارت شکل گرفته که هر سه محور بر بستر قانون استوار است.
وی اظهار داشت: طی چهارسال گذشته حرکت در مسیر قانون و رعایت حدود واختیارات قانونی در سازمانهای نظام مهندسی به طور مطلوبی شکل گرفته که امید است با یک حرکت جمعی، و در راستای اجرای اصول اخلاق حرفه ای بستر مناسبی در فضاهای مختلف که بخش مهندسی ساختمان در آن دخیل هستند ایجاد گردد.

مدیر کل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه وشهرسازی ابراز امیدواری کرد تا با افزایش تعاملات سازنده و ارشادی بین وزارت راه وشهرسازی و سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها بتوانیم در یک فرایند بسیار منسجم برای اعتلای مهندسی ساختمان کشور و ارتقای جایگاه مهندسان و اعضای سازمانها بکوشیم.
گفتنی است در این نشست علی عموشاهی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نیز گزارشی از اقدامات بعمل آمده در هیات مدیره دوره هفتم ارائه نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا