پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

آیین تکریم و تقدیر از شوراهای اسلامی دوره چهارم شهرها و روستاهای بخش جلگه با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در آیین تکریم و تقدیر از شوراهای اسلامی دوره چهارم شهرها و روستاهای بخش جلگه، ضمن تسلیت ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: امروزه اقتدار و سربلندی ایران اسلامی مدیون خون شهدا و ایثار و ازخودگذشتگی های خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم تسریع در انتخاب شهرداران، عنوان کرد: شهرداران تعدادی از شهرهای شهرستان توسط شوراها انتخاب شدند و تعداد باقیمانده نیز باید در اسرع وقت با رعایت مر قانون و باتوجه به کارآمدی و توانمندی آنان انتخاب شوند.

رضوانی تصریح کرد: زحمات و تلاش های شوراهای دوره چهارم در بخش ها، شهرها و روستاها در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم شایسته تقدیر است و امیدواریم شوراهای جدید نیز در جهت خدمت بهتر به مردم و پیگیری امور باقیمانده حرکت کنند.

وی افزود: اقدامات شوراها باید به دور از هرگونه گرایش جناحی و سیاسی بوده و ایده و عقاید آنان منطبق بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سیاست های دولت تدبیر و امید و در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا