پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری مجلس داستان خوانی و تصویرگری “سرپیچی از پیچ های هزار چم”

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، این برنامه ویژه هفته دفاع مقدس از دوم مهرماه در مکان های پل خواجو طرف میدان فیض، خیابان نظر میدان جلفا، باغ غدیر(مرکز آفرینش های ادبی قلمستان)، سی و سه پل ابتدای چهارباغ بالا، میدان نقش جهان رو به روی مسجد شیخ لطف اله و پاتوق شهروندی کوه صفه در حال برگزاری است.

مجلس داستان خوانی و تصویرگری “سرپیچی از پیچ های هزار چم” بر اساس کتابی با همین عنوان به  نویسندگی “محمد بکایی” توسط نشر ثالث سال ۱۳۹۵ از سوی دفاتر تخصصی تئاتر، ادبیات و هنرهای تجسمی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده است.

این مجلس داستان خوانی و تصویرگری کاری مشترک از محمد رادمهر گوینده، آیت نادری تصویرگر و امیرعطرچی سرپرست گفتار ویژه هفته دفاع مقدس تا هفتم مهرماه در مکان های اعلام شده از ساعت ۱۷ برگزار می شود.

** برگزاری ویژه برنامه “زیر آسمان اصفهان” در مرکز نجوم ادیب

برنامه ماهانه “زیر آسمان اصفهان” ویژه عموم شهروندان، ششم مهرماه به همت مرکز نجوم ادیب سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

 عموم شهروندان با شرکت در این برنامه می توانند با ابزارهای پیشرفته رصدی، به رصد ماه، سیارات و سایر اجرام آسمانی قابل رصد کردن در آسمان شهر بپردازند.

مرکز نجوم ادیب سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در برنامه “زیر آسمان اصفهان” به سوالات شهروندان علاقه مند به علم نجوم و  آسمان شب توسط کارشناسان رصدی پاسخ می دهد.

رصد ماه و سیارات، برپایی نمایشگاه نجوم، بازدید از رصد خانه ادیب و  برپایی غرفه فیزیک با انجام آزمایش هایی ساده و تشریح برخی قوانین مهم فیزیک از جمله بخش های این ویژه برنامه است.

این ویژه برنامه ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ششم مهرماه در مرکز نجوم ادیب واقع در خیابان سعادت آباد، روبروی مقبره بانو امین برگزار و شرکت در رصدهای عمومی آسمان شب آزاد و رایگان است.

 علاقه مندان برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های مرکز نجوم ادیب می توانند با شماره ۳۶۶۸۳۵۳۵ تماس حاصل کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا