پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

بدهی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی ادارات دولتی به موقوفات ورزنه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، امرالله اصغری اظهار داشت: در راستای احقاق حقوق واقفان نیک اندیش و موقوفات با هدف اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش جلسات متعددی با ادارات دولتی که به موقوفات شهر ورزنه بدهی دارند برگزار شده است.

وی افزود: در حال حاضر بسیج، شهرداری، آموزش و پرورش، دهیاری کفران، شرکت تعاونی والفجر و دهیاری جندان در موقوفات ورزنه مستاجر هستند که در از سال ۱۳۹۰ تا کنون پذیره های خود را بالغ بر ۲ و میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است را به موقوفات پرداخت نکرده اند.

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود خاطر نشان شد: این موضوع نیز باعث شده تا اداره اوقاف و امور خیریه بن رود نیز به عنوان متولی این موقوفات نتواند در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش این موقوفات گام بردارد و با مشکلاتی مواجه شده است.

امرالله اصغری ادامه داد: در همین راستا نیز برای وصول مطالبات موقوفات تا کنون نشست های متعددی با ادارات و نهادهای مستاجر در این موقوفات برگزار شده است و همچنان نیز این پیگیری ها ادامه دارد و امیدواریم که بزودی شاهد پرداخت بدهی های این ادارات به موقوفات باشیم تا اداره اوقاف و امور خیریه نیز بتواند به اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش بپردازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا