شهر و جامعهعناوین اخبار

فرامین مقام معظم رهبری نصب العین کارکنان پلیس است / امنیت پایدار همانند نور خورشید بر همگان می تابد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان،سردار “مهدی معصوم بیگی” در مراسم صبحگاه مشترک نیروی های مسلح اصفهان که به مناسبت بزرگداشت هفته ناجا برگزار شد اظهار داشت : راهبرد اساسی پلیس ، تامین امنیت مردم پایه است و در این راه همواره فرامین مقام معظم رهبری مد ظله العالی را نصب العین خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت پایدار امنیتی است که همچون نور خورشید بر همگان می تابد و همه مردم از آن بهره می برند تصریح کرد: نیروی انتظامی با توانمندی سازی کارکنان ، ارائه آموزش های تخصصی و افزایش بصیریت دینی ، افزایش خدمت حداکثری ، تعامل بین دستگاه ها و رویکرد دانش بنیان توانسته این مهم را برآورده کند.

سردار معصوم بیگی از توفیقات خوب پلیس اصفهان طی شش ماهه اول امسال خبر داد و گفت : بحمدالله از ابتدای امسال تاکنون ۸۳ باند مخوف مواد افیونی و ۱۳۳ باند سرقت منهدم شده اند و در راستای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی ۶۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده است .

این مقام انتظامی بیان داشت : طی شش ماهه اول امسال ۹۰۰ هزار تماس مردمی با مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ برقرار شده که تعداد زیادی از آنها منجر به عملیات شده است .

معصوم بیگی ادامه داد: استان اصفهان شرایط امنیتی بسیار خوب بهره مند است و یکی از امن ترین استان های کشور است و نیروی انتظامی نیز طرح های پاکسازی و انتظام بخشی را را مستمرا اجرا می کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از همکاری همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی با پلیس به ویژه اعضای شورای تامین استان و شهرستان های تابعه تقدیر کرد و هفته نیروی انتظامی را به مجاهدان نیروی انتظامی و خانواده محترم آنها تبریک گفت .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا